فرمانده سپاه امام رضا (ع)دشتی گفت: اکنون یمن درحال گرفتن انتقام از آل‌سعود بوده و با حملات خود خسارت‌های بسیاری را به نیروهای سعودی وارد کرده است؛ رخ‌دادهای منطقه نشان از پیشبرد مطلوب بیداری اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۸۶۴۳۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دشتی،سرهنگ علی غضنفری  در نشستی که با کارکنان و بسیجیان داشت، با تشریح تهدیدهای جنگ نرم و رسالت جوانان بسیجی در راستای مقابله با این تهدیدات اظهار کرد: اکنون افراد بی‌دین کشورهای غربی نسبت به افراد دین‌دار در جایگاه‌های سیاسی بالاتری قرار دارند به همین علت این کشورها وضعیت مطلوبی در حوزه‌های مختلف ندارند.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب اسلامی در دانشگاه افسری امام حسین(ع) اضافه کرد: جوانان و نوجوانان بسیجی باید نسبت به وضعیت روز منطقه و رخ‌دادهای سیاسی آگاهی مناسبی داشته باشند تا حرکت خود را در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی با بصیرت مورد نیاز دنبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه ضعف‌های دشمن در حوزه‌های مختلف برای همگان آشکار است، عنوان کرد: جبهه حق و باطق در سطح دنیا مشخص شده‌اند و مردم کشورهای مختلف باید رویکرد خود را نسبت به این جبهه‌ها تعیین کنند.

وی یاری‌رساندن آمریکا به ایران را بی‌آبرویی دانست و تصریح کرد: اکنون یمن درحال گرفتن انتقام از آل‌سعود بوده و با حملات خود خسارت‌های بسیاری را به نیروهای سعودی وارد کرده است؛ رخ‌دادهای منطقه نشان از پیشبرد مطلوب بیداری اسلامی است.

ارسال نظرات