مراسم گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم مازندران همزمان با سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب و شهدای قیام ۱۵ خرداد در ساری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۶۴۱۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام یوسف یوسف پور  در جلسه ستاد بزرگداشت ایام ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، قیام 15 خرداد و 30 شهید مدافع حرم مازندران، اظهار داشت: به واسطه اینکه مازندران در روزها و هفته‌های اخیر، میزبان آلاله‌های سرخ شهادت از مدافعان حرم بوده برنامه‌های امسال گرامی‌داشت ارتحال امام راحل و قیام خونین 15 خرداد با محوریت شهدای مدافع حرم استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، شامگاه پنجشنبه 14 خرداد پس از نماز مغرب و عشا با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان در مسجد محمد رسول الله (ص) میدان خزر ساری و مراسم قیام خونین 15 خرداد 42 نیز با سخنرانی مدیر حوزه‌های علمیه مازندران در شامگاه جمعه 15 خرداد در همین مکان برگزار می‌شود.

یوسف پور با بیان اینکه در تمامی شهرستان‌های استان مراسم ارتحال امام راحل عظیم الشان و قیام خونین 15 خرداد برگزار می‌شود، گفت: در این مراسمات ضمن دعوت از خانواده شهدای مدافع حرم مازندران از خانواده‌های آنان تجلیل خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران به اجرای بیش از 500 برنامه همزمان با ایام 14 و 15 خرداد در استان خبر داد و افزود: بسیاری از یادواره‌های شهدای این هفته در استان با محوریت ایام ارتحال امام، قیام 15 خرداد و شهدای مدافع حرم طراحی شده است.

وی با اعلام اینکه بیش از 20 هزار زائر مازنی خود را برای حضور در مراسم سالگرد معمار کبیر انقلاب آماده کردند، گفت: تعداد بسیاری از کاروان‌های پیاده، دوچرخه سوار و موتورسوار نیز از فردا حرکت خود را برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) آغاز می‌کنند.

یوسف پور یادآور شد: شب شعر، ایستگاه صلواتی و مسابقات مرتبط با زندگانی امام راحل از برنامه‌های جنبی برای بزرگداشت این ایام در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت استان است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها