فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل از ارسال کمک های پزشکی به ارزش 20 میلیون تومان از سوی بسیج جامعه پزشکی و معاونت بهداشت و درمان این ناحیه با مشارکت داروخانه‌های شهرستان به سوریه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۶۴۰۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از بابل نوین،اقدامات بشردوستانه مردم شهرستان بابل در امورات خیر همیشه زبانزد خطه شمال کشور بوده است و شاهدیم در کنار ساخت و ساز بناهای خیریه ازجمله مدرسه سازی در امورات درمانی نیز مشارکت های گسترده ای از سوی خیرین بابلی صورت می پذیرد.

در اقدامی خداپسندانه به جهت مشارکت و همراهی پزشکان و داروسازان شهرستان بابل با تدبیر سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل وامین رستم زاده معاونت بهداشت و درمان این ناحیه مقاومت و با مشارکت بسیج جامعه پزشکی شهرستان بابل حدود بیست میلیون تومان دارو و تجهیزات برای مردم و مدافعین حرم در سوریه ارسال شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل با اعلام خبر افزود: معاونت بهداشت و درمان با همکاری بسیج جامعه پزشکی این ناحیه آمادگی دارد به دنبال ارسال محموله‌های دیگری از دارو و تجهیزات در سنوات بعدی در صورت نیاز کاروان پزشکی و پرستاری را از بین داوطلبان به سوریه جهت کمک به مدافعین حرم اعزام کند.

گفتنی است این داروها و تجهیزات پزشکی از داروخانه‌های سطح شهرستان بابل با مشارکت پزشکان، داروسازان و داروخانه‌داران تهیه شده است.

۴

۷

۳

۲

۵

۶

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها