حمید رضا
در قالب طرح شبکه روشنگری در سپاه ناحیه دهلران؛
نشست آموزشی مسئولان فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج در قالب طرح شبکه روشنگری در سپاه ناحیه دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۶۳۴۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج; نشست آموزشی مسئولان فرهنگی پایگاه های مقاومت بسیج طرح شبکه روشنگری به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه دهلران با حضور مدیران فرهنگی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان دهلران در محل نمازخانه سپاه ناحیه دهلران برگزار شد.

براساس این گزارش؛ سرهنگ پاسدار علی آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران در حاشیه این نشست در گفت و گو با خبرنگار ما با تسلیت فرارسیدن ایام اراتحال امام راحل اظهار داشت: هدف از این دوره آموزشی نقش آفرینی در ارتقا کمیت و کیفیت برگزاری حلقه های صالحین و هسته های فرهنگی پایگاه های بسیج می باشد.

وی با اشاره به شرکت 100 نفر از بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج در این کلاس آموزشی یکروزه افزود: مباحثی چون اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف جامعه ایرانی، تبیین آسیب های رسانه ای بیگانه و شبکه های اجتماعی و روش هه و مدل های جذب و تربیت فراگیر در این دوره آموزشی به مسئولان فرهنگی پایگاه های مقاومت بسیج آموزش داده می شود.

سرهنگ آبدونی عنوان کرد: بسیج بعنوان یک قدرت مردمی در کنار سایر قوا در حال دفاع و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و نظام است لذا بسیجیان با توجه به نفوذ فرهنگی دشمن می بایست بصیرت و هوشیاری لازم را در مبارزه با جنگ نرم دشمن داشته باشند.

وی گفت: یکی از عواملی که باعث ماندگاری قیام عاشورا شد این است که امام حسین(ع) و یاران و اهل بیت ایشان با بصیرت و آگاهی این راه را انتخاب کرده بودند.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران تصریح کرد: ذکر خداوند، ولایت پذیری، پرهیز از دنیا گرایی و دشمن شناسی لازمه ی رسیدن به بصیرت و آگاهی می باشد چرا که تاریخ ثابت کرده است که کسانی که از بصیرت و هوشیاری لازم برخوردار بوده اند نسبت به بی بصیرتان چه جایگاهی دارند.

وی با اشاره به نقش تعیین کننده سپاه و بسیج در تمامی عرصه های کشور اضافه کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، بسیج سازندگی اقدامات بسیار مناسبی در زمینه اعطای تسهیلات برای ایجاد بنگاه های کوچک و زودبازده اقتصادی و حمایت از تولید داخلی انجام داده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار