رییس کل دادگستری استان گیلان تاکید کرد:

استفاده از تمام ظرفيت ها جهت صيانت و حفاظت از دستگاه قضایی

رییس کل دادگستری استان گیلان گفت: دستگاه قضايي در معرض آسيب‌هاي دروني و بيروني بسياري است و بايد از تمام ظرفيت خود در جهت صيانت و حفاظت آن بهره گيرد.
کد خبر: ۸۶۸۶۳۱۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، احمد سياوش‌پور در نشست شوراي قضايي که در اداره كل بازرسي گيلان برگزار شد ماه مبارك رمضان و هفته قوه قضاييه را گراميداشت و از مديران دستگاه‌هاي تابعه قوه قضاييه در استان گيلان خواست جهت هرچه باشكوه‌تر برگزاري ايام فوق اهتمام ورزند.

وی با اشاره به اينكه تمام انسان‌ها در معرض انحراف و آسيب هستند تصریح كرد: مقوله فرهنگ در دستگاه قضايي داراي اهميت فراوان است به همين منظور جلساتي با هماهنگي معاونت فرهنگي قوه قضائيه در سازمان‌ها برگزار شده و كليه كاركنان از بيانات و رهنمودهاي علما در جهت ارتقاي اخلاق و پايبندي به آموزه‌هاي اسلامي استفاده کنند.

رییس کل دادگستری استان گیلان تعاملات في ما بين دستگاه‌هاي تابعه قضايي را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: دستگاه قضايي در معرض آسيب‌هاي دروني و بيروني بسياري است و بايد از تمام ظرفيت خود در جهت صيانت و حفاظت آن بهره گيرد.

سیاوش‌پور در ادامه فرارسيدن ماه مبارك رمضان را فرصت مغتنمي براي برپايي محافل قرآني عنوان كرد و افزود: اين جلسات بايد باشكوه و معنويت هرچه بيشتر برگزار شود.

وی از سازمان‌هاي تابعه خواست تا در هفته قوه قضائيه عملكرد دستگاه تحت مديريت را از طريق رسانه‌ها جهت اطلاع‌رساني عمومي منعكس کنند.

در ادامه اين جلسه سيد مهدي فلاح ميري، معاون قضايي رييس كل و رئيس حفاظت اطلاعات  دادگستري استان با تشكر از اقدامات سازمان بازرسي در جهت اجراي سياست پيشگيري و آموزش  مديران استاني، به ارائه گزارشي در خصوص عملكرد حفاظت اطلاعات دادگستري استان پرداخت.

وي با ابرازگلايه‌مندي از حضور برخي واسطه‌ها و كارچاق كن‌ها در ادارات و سازمان‌هاي دولتي ادامه داد: تعداد زيادي از اين افراد كه بعضا به صورت باند و گروه فعاليت مي‌كنند شناسايي شده و برخوردهاي قاطع قانوني با آنان صورت گرفته است.

اين مقام قضايي تيزبيني و تدبير قضات در شناسايي افراد سودجو را قابل تقدير دانست و از پرسنل دستگاه قضايي و سازمان‌هاي تابعه خواست تا به محض برخورد با افراد مشكوك از طريق حفاظت اطلاعات دادگستري استان از احراز هويت آنان مطلع شوند.

ارسال نظرات