مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: امام خمینی (ره) پرچمدار اسلام ناب محمدی در قرن معاصر بود.
کد خبر: ۸۶۸۶۳۰۲
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) با حضور رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام درکربلای جنوب ایران برگزار شد.

حجت الاسلام کریم سرافراز، در این مراسم با تسلیت سالروز رحلت ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نهضت امام خمینی(ره) به تإسی از سیره سید الشهدا علیه السلام از سال 42 با همراهی و پشتیبانی ملت مؤمن ایران اسلامی آغاز و ظلم و استبداد طاغوت 2500 ساله را از کشور ریشه کن کرد.

وی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) اسلام ناب را به جهانیان معرفی کرد و منادی عزت مسلمین در دنیا شد و یاری و حمایت از مظلومین را وظیفه انسانی و شرعی برشمرد.

این مقام مسئول، ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی، چهره استکبار ستیزی اسلام به ملتهای ستم دیده معرفی شد و بیداری مظلومین عالم را رقم زد.

حجت الاسلام سرافراز، با اشاره به توطئه های دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: عزت و اقتدار و ایستادگی برابر ابرقدرتهای جهان خوار، بدون هزینه نیست و همه هجمه های سنگین علیه جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران ناشی از این مرام و شیوه انقلاب و اسلام نابی است که حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار و مفسرش بوده است.

وی، حضرت امام خمینی(ره) را پرچمدار اسلام ناب محمدی دانست و گفت: در صدر اسلام نیز کفار با محاصره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و تحمیل جنگ احزاب و خندق به مصاف با اسلام ناب رفتند و باید بدانیم که تحریم، تهدید و ترور منادیان اسلام ناب، در تاریخ کم سابقه نیست.

این مقام مسئول، با اشاره به محبوبيت حضرت امام خمینی(ره) گفت: این محبوبیت بی نظیر، تنها و تنها به خاطر اسلام ناب بود و به همین دلیل قلوب ملت متوجه انقلاب و رهبر بود.

وی، با اشاره به ویژگی های شخصیت بارز حضرت امام خمینی(ره) از منظر ودیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اسلام ناب را مدافع مظلوم و ناسازگار با ظالم دانست و تصریح کرد: اين اسلام است كه دلها را جذب و جمع مى‏كند و نيرويى عظيم و شكست‏ناپذير به وجود مى‏آورد. راز اصلى همين نكته است، كه ما بايد آن را درست درك كنيم و هميشه به ياد داشته باشيم.

حجت الاسلام سرافراز، در ادامه به آرمانهای بزرگ امام خمینی(ره) اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: مبارزه با استكبار جهانى، حفظ استقلال کامل کشور بر مبنای شعار"نه شرقى و نه غربى" و اتکا به توان داخلی کشور، ایجاد وحدت بیت امت اسلام، عزت بخشيدن به اسلام و ملتهاى اسلامى و مرعوب نشدن در مقابل قدرتهاى جهانى از آرمانهاى بزرگى بود كه امام(ره) بر آنها تإکید داشتند.

ذکر روضه، مصیبت و نوحه با نوای گرم حاج حمیدرضا توسلی از مداحان وداکران اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود که با حضور رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در مرزهای جنوب غرب کشور برگزار شد.

ارسال نظرات