فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد:

اعزام بیش از ۴۰۰ خلیل آبادی به مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد گفت: امسال با توجه به استقبال انجام شده پیش‌بینی می‌شود بیش از 10 دستگاه اتوبوس از شهرستان خلیل آباد به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اعزام شوند.
کد خبر: ۸۶۸۶۲۶۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
سرهنگ پاسدار علی نیک یاد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران بیش از ۴۰۰ نفر از اقشار مردم خلیل آباد به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اعزام‌ می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه تا به امروز ۱۰ دستگاه اتوبوس آماده اعزام هستند، خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال بی نظیر مردم شهرستان خلیل آباد پیش بینی می شود که آمار افراد اعزامی شهرستان بیشتر شود.

نیک یاد تصریح کرد: در صورت استقبال مردم شهرستان سهمیه اعزام از ۱۰ دستگاه اتوبوس به ۱۴ دستگاه افزایش خواهد یافت و اولویت نخست اعزام با افرادی است که تا به حال در این مراسم شرکت نکرده باشند.

وی همچنین گفت: افرادی که تمایل به حضور در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) دارند می توانند با مراجعه به پایگاه های بسیج و ستادهای مشخص شده در سطح شهرستان ها برای اعزام ثبت نام کنند.

فرمانده سپاه خلیل آباد با بیان اینکه زائران اعزامی علاوه بر شرکت در مراسم ارتحال به زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه(ص) و مسجد جمکران نیز خواهند رفت، اذعان نمود: مراسم بدرقه این افراد روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه با حضور مسئولین در خلیل آباد برگزار خواهد شد.

وی در خاتمه آشنایی بیش از پیش زائرین نسبت به شخصیت و آرمان های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی را از اهداف این اعزام دانست و خاطر نشان کرد: تجدید میثاق با آرمان‎های والای حضرت امام خمینی(ره)، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و همچنین تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز از دیگر اهداف این اعزام است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار