خبرهای داغ:
بعد از ظهر امروز انجام شد

افتتاح 180 خانه بهداشت در آذربایجان غربی به دست وزیر بهداشت

امروز 180 خانه بهداشت در آذربایجان غربی به دست وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به صورت همزمان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۸۶۲۴۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سفر دو روزه هیات دولت به آذربایجان غربی، به صورت همزمان پروژه‌‌های دانشگاه علوم پزشکی را در روستای حیدرلوی بیگلر ارومیه افتتاح کرد.

این پروژه‌ها که شامل 180 خانه بهداشت روستایی و شهری هستند، با صرف اعتبار 180 میلیارد تومانی و در شهرها و روستاهای آذربایجان غربی به بهره‌برداری می‌رسند که تلاش شده عمدتا این خانه‌های بهداشت در مناطق روستایی احداث شوند.

در ادامه این سفر قاضی‌زاده‌هاشمی در این سفر از کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی عمار در خیابان عمار ارومیه، پروژه آزمایشگاه‌های رفرانس، مراکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) ارومیه بازدید خواهد کرد.

صبح امروز نیز وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به شهرستان خوی سفر کرده بود و ضمن بازدید از بیمارستان‌های در دست احداث و در حال بهره‌برداری این شهرستان بازدید و در شورای اداری این شهرستان نیز حضور یافته بود.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در شهرستان خوی قول مساعد برای جذب خیرین عرصه سلامت جهت اتمام عملیات اجرایی بیمارستان آیت‌الله خویی این شهرستان داده است.

آذربایجان غربی در شاخصه‌های بهداشتی یکی از استان‌های محروم کشور به شمار می‌رود که به دلیل بالا بودن تعداد روستاها در این استان، لازم است تا بیش از این به وضعیت بهداشتی و درمانی در آذربایجان غربی رسیدگی شود.

در ادامه سفر، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه برای بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان حضور خواهد یافت که امید می‌رود وی با مشاهده وضعیت نامناسب این بیمارستان از نظر فضای درمانی و فرسوده بودن ساختمان بیمارستان، در راستای بهبود وضعیت موجود دستورات لازم را صادر کند.

ارسال نظرات