آئین باشکوه تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم، «داود خادمی» با حضور مسئولان، خانواده معزز شهدا، روحانیان و اقشار مختلف مردم در دلیجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۶۲۰۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، آئین تشییع پیکر پاک دهمین شهید مدافع حرم شهرستان دلیجان پیش از ظهر امروز با حضور گسترده عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

شهید داود خادمی از مدافعان حرم لشگر فاطمیون دلیجان در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) در خاک سوریه و به دست گروهک‌های تکفیری به شهادت رسید.

این شهید مدافع حرم لشگر فاطمیون متولد سال 1370 بود که در عملیات مستشاری بر علیه گروهک تکفیری داعش به فیض شهادت نائل آمد.

امروز جریان تکفیری و دشمنان مقاومت اسلامی به همت مجاهدت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان اسلام و شهدای مدافع حرم، در سوریه و عراق زمین گیر شده است.

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، درباره شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم پرورش یافته مکتب عاشورا هستند و با اقتدا به سید و سالار شهیدان از بهترین سرمایه‌های خود برای دفاع از حریم اسلام و اهل بیت گذشتند.

حرمین آل‌الله خطوط قرمز جامعه اسلامی به شمار می‌رود که جوانان اسلامی با درک این واقعیت و با تاسی از مکتب عاشورا در جریان دفاع از حریم اهل بیت نیز بار دیگر عمق بصیرت و دیانت خود را به نمایش می‌گذارند که مدافعان لشگر فاطمیون نیز از این امر مستثنی نیستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات