خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) :

بسیج برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی تشکیل شد

سرهنگ حسینی گفت: تفکر دوستی با دشمن ، کوچک دیدن دشمن و نقشه های دشمن را بعضی ها خوب درک نمی کنند و دشمنی آمریکا و هم پیمانانش تهدیدی بزرگ برای انقلاب است
کد خبر: ۸۶۸۶۲۰۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) در  مراسم تودیع و معارفه فرماندهی حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) گفت : فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها در همه ی زمینه ها اشراف و مدیریت کامل داشته باشند و نباید به راحتی از کنار مشکلات عبور کرد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص  استکبار ستیزی و نفوذ بیان نمود : نفوذ از جمله توطئه های مهم دشمنان می باشد که بر روی آن تاکید دارند و نکته اساسی این است که باید در مقابل دشمن قدرتمند ظاهر شد .


سرهنگ حسینی تصریح نمود : تفکر دوستی با دشمن ، کوچک دیدن دشمن و نقشه های دشمن را بعضی ها خوب درک نمی کنند و دشمنی آمریکا و هم پیمانانش تهدیدی بزرگ برای انقلاب است . همچنین ایشان با اشاره سخن گهر بار امام خمینی (ره ) بیان نمودند : حفظ نظام و انقلاب از واجبات است

فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) در ادامه صحبت هایش خطاب به فرماندهان گفت :  دغدغه ها را با برنامه ریزی و مشورت پیگیری کنید و تربیت نیرو های انقلابی را در اولویت قرار داده و باید محله را از آلودگی نجات داد.


وی در ادامه صحبت هایش بیان نمودند : خود اتکائی ما در استکبار ستیزی ، یکی از راه های پیشرفت کشور است و اگر بخواهیم فرهنگ خودمان را حفظ کنیم و راه نفوذ دشمن را هم باز کنیم این دو با هم همخوانی ندارند . همچنین وی افزود : بسیج برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی تشکیل شد.

سرهنگ حسینی  توجه کردن به موضوع استکبار ستیزی ، ولایت مداری ، موضوع امید ،  فرهنگ جهاد و شهادت و معنویت افزایی  را از جمله اولویت های مهم در بسیج دانستند و در ادامه از فرماندهان  خواستند که مهمترین موضوع سال را  که همان اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل می باشد را از دغدغه های کار خود بدانند.


فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) در پایان  ستوانیکم پاسدار فرزاد محمدی تودیع و از تلاش های وی در پست فرماندهی حوزه امام رضا (ع)  تقدیر و تشکر به عمل آمده و ستوانیکم پاسدار مجتبی فرزانه به عنوان فرمانده جدید حوزه امام رضا (ع) معرفی شد .در ضمن ستواندوم پاسدار حسین معصومی نیز به عنوان فرمانده حوزه امام خامنه ای منصوب شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها