رئیس سازمان سینمایی هنر و سینما را وسیله مناسبی برای ادای دین به شهدای مدافع حرم و نشان دادن تفکر و حقانیت آنها به جهان دانست.
کد خبر: ۸۶۸۶۱۷۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی کشور در مورد برگزاری جشنواه مدافعان حرم بیان کرد: خوشحالم که می بینم جشنواره ای با یاد و خاطره این شهدا برگزار می شود.

وی افزود: قطعا می توانیم همکاری خوبی در این زمینه با این جشنواره داشته باشیم و هدف والای این شهدا را که همان مبارزه با ظلم و تجاوز است، هر چه بیشتر و از طریق هنر به نمایش بگذاریم.

ایوبی اظهار امیدواری کرد که هنرمندان و فیلم سازان با پرداختن به این موضوع و ساختن آثار هنری بتوانند گوشه‌ای از دین خود را به این شهدا ادا کنند و گفت: ما امنیت امروزمان را مدیون مدافعان حرم هستیم و برای ادای دین تنها کاری که می توانیم انجام دهیم، ساختن فیلم و آثار هنری است که بتواند رشادت ها و مظلومیت آنها را نمایش دهد.

رئیس سازمان سینمایی همچنین در پاسخ به این پرسش که هنر و سینما تا چه حد می تواند به پشت پرده تکفیری ها و کشورهای حامی آنها بپردازد و از اهداف آنها پرده برداری کند گفت: زبانی را بالاتر و صریح تر از زبان هنر و سینما و تصویر نداریم که بتواند حقیقت را نشان دهد. امیدوارم که بتوانیم با این زبان حقانیت این شهدا را به جهان ثابت کنیم.

گفتنی است؛ آیین اختتامیه نخستین دوره جشنواره فیلم مدافعان حرم در دو بخش مستند و نماهنگ به همت خبرگزاری فارس و با همکاری موسسه فرهنگی هنری کتیبه نوای فاطمی ساعت 20 امروز در سالن همایش های صداوسیما برگزار می‌شود.
ارسال نظرات