استاندار مازندران اعلام کرد:

وجود برنج خارجی قاچاق در بازارهای مازندران!

استاندار مازندران گفت: کمبود برنج در استان مازندران وجود ندارد و هر کجا برنج خارجی در استان یافت شود به عنوان قاچاق تلقی می شود.
کد خبر: ۸۶۸۶۱۱۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،ربیع فلاح امروز در ستاد تنظیم بازار که در استانداری مازندران برگزار شد، گفت: برای مصرف عموم هر نوع عرضه برنج خارجی در استان مازندران باید ممنوع اعلام شود.

وی افزود: کمبود برنج در استان مازندران وجود ندارد و هر کجا برنج خارجی در استان یافت شود به عنوان قاچاق تلقی می شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه در زمینه تامین گوشت مرغ، شکر و گوشت قرمز مشکلی در استان وجود ندارد، تصریح کرد: برخی از اظهارنظرها و اخذ گزارش درباره مسائل و مشکلات استان بهتر است با مسئولان ذیربط اطلاع رسانی شود تا در نهایت این اقدامات برای مردم مفید باشد.

وی افزود: درباره ساخت وسازهای استان گزارشی که داده شده و من معتقدم ساخت و ساز جدید غیر مجاز در مازندران به صفر رسیده است.

فلاح با اشاره به اینکه باید برنامه ریزی برای کیفیت عرضه و کشتار مرغ صورت گیرد، افزود: مرغ هایی که از دیگر استان ها وارد مازندران می شوند اگر کیفی نیستند از ورود آن ها به بازار مازندران جلوگیری شود.

این مسئول با تاکید بر حفظ بازار مازندران به منظور افزایش درآمد استان اظهار کرد: باید شرایط اقتصادی در بازار استان لحاظ شود تا صرفه اقتصادی داشته باشد.


انتهای پیام/ع

مبنع: ایسنا

ارسال نظرات
پر بیننده ها