فرمانده سپاه ناحیه دلیجان:

بیش از 600 زائر دلیجانی در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) شرکت می‌کنند

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان از اعزام بیش از 600 زائر این شهرستان به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۶۰۷۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲

سرهنگ دوم پاسدار سید محمد سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به اعزم زائرین مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از دلیجان اظهار داشت: سهمیه در نظر گرفته شده به منظور اعزام زائر از دلیجان به مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) یک‌هزار نفر است.

وی افزود: باتوجه به اینکه بیشتر جمعیت این شهرستان را روستائیان شامل می‌شود و در حال حاضر نیز فصل برداشت گل و فعالیت‌های کشاورزی است پیش‌بینی می‌شود که بین 600 تا 700 نفر از این شهرستان برای حضور در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) ثبت‌نام کنند.

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان تصریح کرد: این تعداد زائر نیز پنجشنبه هفته جاری برای حضور در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با بدرقه مسئولان شهرستان به نیابت از مردم شهید پرور شهرستان اعزام می‌شوند.

سرهنگ پاسدار سجادی با تأکید بر پاسداشت این مناسبت مهم و تبیین و تشریح ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره)، تصریح کرد: امروزه ترویج اندیشه‌های امام راحل(ره) به ویژه در بین جوانان، بیش از پیش سد محکمی در مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکبارجهانی خواهد بود.

وی افزود: انتقال افکار و اندیشه‌های امام(ره) باید بدون هیچ کام و کاستی از تمهیدات مقام معظم رهبری است، چرا که عزت و اقتدار نظام در حقیقت با ترویج گفتمان اسلامی انقلابی امام راحل استمرار می‌یابد.

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان گفت: باورهای قلبی و عمیق ملت به حضرت امام خمینی(ره) در حقیقت پیام کاروان‌های اعزامی است که هر ساله پررنگ‌تر می‌شود و این ارادت از سوی نسل‌هایی که امام را از نزدیک ندیده‌اند بیشتر است.

سرهنگ پاسدار سجادی حضور مردم در مراسم ارتحال را در بخش سیاسی مهم دانست و خاطرنشان کرد: حضور چشمگیر مردم در مرقد امام راحل(ره) در 14 خردادماه، میثاق مجدد با آرمان انقلاب، امام راحل، خون شهیدان و پیام بلند آزادی خواهی در جهان است و موجب ناامیدی دشمنان اسلام و خنثی شدن توطئه‌های آنان می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات