در آستانه بیست و هفتمین سال ارتحال امام (ره) با همت بسیج ورزشکاران مازندران رکابزنی دوچرخه سواران بسیجی از ساری تا مرقد مطهر چهارشنبه دوازدهم خرداد آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۸۶۰۵۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مسعود کریمی مسئول هیئت دوچرخه سواری شهدای بسیج مازندران در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت:  به منظور ترویج و تبلیغ فرهنگ انقلابی امام راحل با همت سازمان بسیج ورزشکاران و سازمان ورزش و جوانان استان  تیم دوچرخه سواران شهدای بسیج مازندران از ساری تا مرقد مطهر امام خمینی (ره) را رکاب می زنند.

قهرمان دوچرخه سوار مازندران یادآور شد: به منظور ارج نهادن مقام شامخ بنیانگذار انقلاب اسلامی و معرفی سیره امام (ره) برای نسل های سوم وچهارم انقلاب  اقدام به برگزاری تور زیارتی دوچرخه سواران بسیجی کردیم.
 
کریمی  گفت: روش و راه امام  نه تنها برای جامعه اسلامی  ایران و ملت های مسلمان  بلکه برای کشور های آزادیخواه جهان هم بعنوان یک الگو مطرح است لکن به لحاظ حفظ این عزت در نظام اسلامی ایران موظف هستیم تا اندیشه های امام  خمینی را ارج نهاده و آنرا در کشور بکار بندیم. 

 مسئول هیئت دوچرخه سواران بسیج مازندران اظهار داشت: دوچرخه سواران در این سفر، پیام استکبار ستیزی، انقلابی گری، استقلال همه جانبه توام با ایمان و ولایتپذیری گفتمان امام خمینی را تبلیغ کرده و بر بسط و گسترش این فرهنگ اهتمام می ورزند.
 
مسعود کریمی تاکید کرد : حرکت دوچرخه سواران بسیجی به حرم مطهر، ساعت 9 صبح روز چهارشنبه دوازدهم خردادماه  از مقابل سپاه کربلا  شروع خواهد شد و پس از طی مسافت قریب به 300 کیلومتری مازندران جاده قم تهران دوچرخه سواران در مراسم ارتحال حضور داشته و بار دیگر با آن امام فقید و اندیشه انقلابی اسلامی ایشان و مقام معظم رهبری تجدید میثاق و پیمان خواهند بست.

این مسئول ادامه دادن راه امام، پیروی از ولی فقیه زمان و پیمودن راه شهدای گرانقدر را از اعتقادات قلبی و ایمانی بسیجیان برشمرد.


انتهای پیام/ت
ارسال نظرات
پر بیننده ها