حمید رضا
سپاه ناحیه ایوان برگزار کرد/
جلسه حفظ و انسجام مربیان عقیدتی در سپاه ناحیه ایوان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۶۰۲۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام عبداله طالبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان در جمع مربیان عقیدتی بیان کرد: تکیه بر ارزشهای دینی با متن دینی و سازگار با اهداف و انتظارات بشر از والاترین ویژگی های انقلاب اسلامی است .

وی به فرمایشات امام (ره) درباره حکومت اسلامی اشاره و عنوان کرد: مردمی بودن انقلاب، رهبری صادق و حکیم، اهداف بلند انقلاب و نگاه ویژه به نیازهای واقعی و فطری مردم و وحدت ملی از جمله بزرگترین دستاوردها و ویژگی های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام عبداله طالبی با بیان اینکه آسیب های فرا روی نظام را در دو بعد داخلی و خارجی تهدیداتی علیه انقلاب رقم خورده زده است و گفت: تهدیدات خارجی ائم از نظامی، اقتصادی، اخلاقی و عقیدتی است.

وی در ادامه به شرح تهدیدات داخلی پرداخت و جهل به حقایق اسلام و ضعف ایمان انقلابیون، غرور و رخوت در میان انقلابیون، تهاجم فرهنگی، ضعف نهادها و ارگانهای نظام ، اختلافات درونی، جنون ثروت، مقام و شهوت و ترور و خشونت را آفت های پیش روی نظام در داخل دانست.

حجت الاسلام طالبی ضعف در نهاد اقتصادی، تعلیم و تربیت و ازدواج را از اصلی ترین آسیب های ضعف ارگانها و دستگاهها، نهادهای نظام مطرح و خواستار تلاش و پیگیری مربیان عقیدتی در راستای رفع معضلات و شبهات عقیدتی در جامعه هدف دانست .

در ادامه جلسه نیز مربیان عقیدتی به بیان دیدگاههای خود در این رابطه پرداختند.

ارسال نظرات