مسؤول سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:

کلید دولت تدبیر و امید کشور را وابسته‌تر کرد

دکتر احمدرضا بسیج، گفت: کلیدی که باید برای حل مشکلات می‌چرخید برای وابسته‌تر کردن جامعه و فرصت‌سوزی چرخید.
کد خبر: ۸۶۸۶۰۱۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسؤول سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران فرصت کشور در حوزه سیاست خارجی و داخلی را به مذاکرات هسته‌ای قفل کردند، گفت: کلیدی که باید برای حل مشکلات می‌چرخید برای وابسته‌تر کردن جامعه و فرصت‌سوزی چرخید.

احمدرضا بسیج، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به اعطای حقوق‌های نجومی به مدیران در دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: این اتفاق در دولتی رخ داده که مدعی تدبیر و امید است و شعار خود را اعتدال عنوان می‌کند و همه نقایص جامعه را بر دوش دولت گذشته می‌اندازد.

وی با اشاره به اینکه این موضوع مشخص کرد که خطای اقتصادی در این دولت کمتر از گذشته نیست، تأکید کرد: شاهد هستیم که بودجه مشاور رییس‌ جمهور در این دولت 330 برابر می‌شود و این در حالی است که بودجه صدا و سیما 8 درصد و بودجه سازمان تبلیغات اسلامی تنها 1 درصد افزایش پیدا می‌کند.

مسؤول سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: فیش‌های حقوق نجومی چند صد میلیونی در این دولت معلوم میسازد که در حوزه اقتصاد مانند حوزه فرهنگ نه خبری از تدبیر و نه خبری از اعتدال است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه یک فردی که در دولت تدبیر و امید حقوق‌های کلان می‌گیرد یعنی فرصت‌های شغلی چند صد هزار نفر که به حداقل حقوق یعنی ماهانه یک میلیون تومان نیز راضی هستند را می‌گیرد، افزود: از سوی دیگر ثروتمندان جامعه همچنان یارانه‌های دولتی می‌گیرند و در مقابل، بر سر افراد زیادی و تنها برای نفری 45 هزار تومان منت گذاشته می‌شود.

وی همچنین در واکنش به اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی مبنی بر شرمندگی برخی‌ها در صورت انتشار دستاوردهای برجام، اظهار داشت: در واقع شرمندگی از آن کسانی است که سه سال از بهترین سال‌هایی که می‌توانست به خاطر وجود تحریم‌ها منجر به استقلال کشور شود را مشغول تفکرات نادرست کردند.

بسیج ادامه داد: هم بر اساس آیات قرآن، هم روایات معصومین استدلالات عقلی و مشاهدات تاریخی اعتماد به شیطان بزرگ و کنار آمدن با او نه تنها فایده‌ای برای ما ندارد بلکه زیانبار نیز خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران با توجه به هشدارهای دلسوزان نظام همچون رهبر معظم انقلاب فرصت کشور در حوزه سیاست خارجی و داخلی را به مذاکرات هسته‌ای قفل کردند، ادامه داد: کلیدی که باید برای حل مشکلات می‌چرخید برای وابسته‌تر کردن جامعه و فرصت‌سوزی چرخید.

بسیج افزود: اینکه عده‌ای تلاش می‌کنند با مباحث مختلف جنگ روانی این ناکامی بزرگ را به پیروزی بزرگ تعبیر کنند به این دلیل است که در مقابل جامعه احساس شرم نکنند و بتوانند به گونه‌ای خودشان را از زیر بار مسؤولیت فرصت‌‌سوزی برای کشور خارج کنند.

مسؤول سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاریخ گواهی خواهد داد که برجام دستاورد مهمی برای کشور نداشته و مانع بسیاری از پیشرفت‌ها نیز شده است، خاطر‌نشان کرد: کسانی که معتقدند برجام دستاورد داشته است بهتر است به جای کلی‌گویی، شعار دادن و عوام‌فریبی نتایج آن را اعلام کنند.

این مقام مسؤول بیان داشت: در صورتی که لیست دستاوردهای برجام ارائه شود ما نیز لیست بلندبالایی از ناکامی‌ها، ایجاد وابستگی‌های بیشتر و فرصت‌سوزی‌ها را اعلام می‌کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار