خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز خبر داد:

آتش‌سوزی منزلی که صاحبخانه اش در مسافرت بود

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حادثه حریق روز گذشته در طبقه پنجم ساختمان مسکونی رخ داد و خوشبختانه طی آن، شخصی مجروح نشد.
کد خبر: ۸۶۸۵۹۹۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: ساعت ۱۳ و ۲۹ دقیقه روز گذشته طی تماس ساکنان ساختمان مسکونی در منطقه کوروش به سامانه ۱۲۵ ستاد مرکزی فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، خبر حریق واحدی را به اطلاع رساندند.

وی افزود: آتش نشانان مستقر در نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی با چهار خودروی آتش نشانی، خود را ظرف مدت چهار دقیقه به محل حادثه رسانده و سریعا وارد ساختمان شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: حادثه حریق که در طبقه پنجم این ساختمان رخ داده بود از قسمت تراس منزل شروع و با اقدام به موقع ساکنان در تماس با سامانه ۱۲۵ و واکنش سریع آتش نشانان در همان قسمت با توجه به خسارت به وسایل انبار شده در آن ناحیه اطفا شد.

حق شناس بیان کرد: آتش نشانان با ورود به ساختمان و شکستن درب خانه وارد منزل شدند و با توجه به دود گرفتگی شدید با استفاده از دستگاه های مکنده، دود ناشی از حریق را از خانه بیرون راندند.

وی عنوان کرد: آتش نشانان همزمان وارد خانه شده اقدام به اطفای حریق و از گسترش و ورود حریق به داخل خانه جلوگیری کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر داد: این حریق موجب دودگرفتگی منزل و آسیب به وسایل انبار شده در قسمت تراس منزل شد.

حق شناس با اظهار بی اطلاعی از میزان خسارت مالی وارد شده به کالاها و وسایل خانه گفت: ساکنان این واحد مسکونی در سفر اصفهان بودند و خوشبختانه شخصی در این حریق مجروح نشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار