خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مداحان استان قم تصریح کرد: امروز یکی از افتخارات مداحان اهل بیت(ع) و هیئات مذهبی به این است که از فرمایشات امام و رهبری و مراجع تقلید تبعیت کرده و آن را سرلوحه فعالیت های خود قرار می دهند.
کد خبر: ۸۶۸۵۹۴۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سید رضا جدا، شب گذشته طی سخنانی در دیدار جمعی از مسئولان این سازمان و مداحان بسیجی با یکی از محافظان و نزدیکان قدیمی حضرت امام (ره) با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: راه و سیره حضرت امام (ره) و کلام نورانی ایشان همواره چراغ راه همه حقیقت طلبان به ویژه بسیجیان عزیز است و ما به این رهروی در همه شرایطی افتخار کرده و به آن می بالیم.

وی افزود: امروز نیز همه ما در تبعیت از ولی فقیه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای نباید ذره ای تردید به خود راه دهیم چه آن که امام عزیزمان نیز فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد.

جدا همچنین با بیان این که عموم مداحان و مسئولان هیئات مذهبی در سال های پس از پیروزی انقلاب و حتی قبل از آن در خط مقدم دفاع از نهضت حضرت امام (ره) و پشت سر روحانیت انقلابی بوده اند، گفت: در زمانه حساس کنونی نیز شرط نوکری اهل بیت(ع) به ویژه امام حسین (ع) آن است که ما دست از حمایت از نائب ایشان برنداریم و با روحیه انقلابی و معنویت هیئتی خود از دین و انقلاب به خوبی حراست کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها