رئیس قرارگاه عمار گفت: وقتی این جریان شکست را در هر دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی با همه وجوشان احساس کردند، چاره‎ای ندارند جز اینکه قضیه را داغ کنند شاید بتوانند در انتخابات بعدی روی افکار مردم یک اثر موضعی بگذارند.
کد خبر: ۸۶۸۵۹۳۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درخصوص اقدامات زنجیره ای و هنجارشکنانه فائزه هاشمی و شادی صدر و نقطه اشتراک آن دو با جریان بهائیت تصریح کرد: این جریان به دنبال بازگرداندن اسلام امریکایی است؛ یعنی اسلامی که هیچ ستیزی با دشمن ندارد در هر چهره‎ای که دشمن باشد چه در چهره عقیدتی و چه در چهره اقتصادی و چه در چهره نظامی؛ و اسلام درون خانه، فردی و بدون ظهور در جامعه است.

طائب در ادامه این مطلب اظهار داشت: حتی آن افرادی که حوزوی هستند و از نظر حکمی آنها را پشتیبانی می‎کنند آنها نیز دچار دگراندیشی که شدند فتوا دادند که ما باید حجاب را اختیاری بگذاریم و حتی حکم صریح اسلام را در باب تعذیرات منکر شدند و زیر سوال بردند.

رئیس قرارگاه عمار افزود: اسلام امریکایی وقتی  که توسط امام خمینی(ره) مطرح شد آن اسلامی است که آمریکا پشتیبان آن است و ترویج می‎کند و عوامل آن را پشتیبانی و کنترل می‎کند؛ لذا تردیدی نیست امثال شادی صدر عوامل مستقیم امریکا شدند و حقوق بگیر امریکا هستند و زندگی آنها با پول امریکایی‎ها می‎گذرد، جریان آنها نیز ترویج اسلام امریکایی است یعنی اسلام بدون دشمن ستیز و به همین دلیل هم به امام حسین(ع) توهین می‎کند.

طائب ادامه داد: خانم فائزه هاشمی نیز نماد اسلام امریکایی است و وقتی که به امریکا می‎رود حجاب خود را برنمی‎دارد چراکه امریکا با آن حجابی که درون اسلام امریکایی باشد حرفی ندارد و آن را می‎پذیرد، لذا رفتار فائزه و این جریان برای تحقق اسلام امریکایی است.

 رئیس قرارگاه عمار تاکید کرد: این اسلام در برابر اسلام انقلابی است که دشمن ستیز بوده و بصیرت دارد و مقام معظم رهبری نیز نزدیک به یک سال است بر اسلام انقلابی تاکید می‎کند و هشدار می‎دهد که این اسلام در معرض خطر است؛ امروز خانم فائزه هاشمی و این جریان نماد هجوم به این اسلام انقلابی شده‎اند.

طائب با اشاره به اظهارات انحرافی روحانی مبنی بر اینکه امام حسین(ع) با ابن سعد مذاکره کرد، تصریح نمود: این همان اسلام امریکایی است که درون آن مبارزه وجود ندارد، انقلابی نیست و می‎تواند با امریکا کنار بیاید و اگر بتوانند خواهند گفت که با اسرائیل هم می‎شود کنار آمد.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره مجدد به دیدار فائزه هاشمی با بهائیان، به افشای هدف نهایی از فرقه ضاله پرداخت و گفت: همه می‎دانند که بهائیت در مقابل جمهوری اسلامی قرار است باشد و کسی تردید ندارد که شاه ایران نماینده صهیونیست ها در ایران بود و هویدا نیز که نماینده اجرایی جریان بهائیت است 10 سال برای شاه نخست وزیری می‎کند و با اینکه در اجرا ناتوان است اما چون به شاه می‎گویند این فرد را روی کار بیاورد، او هم اطاعت می‎کند؛ امروز نیز بهائیت همین را در ایران می‎خواهد؛ امریکا و صهیونیست را می‎خواهد در ایران بیاورند.

طائب درباره چرایی شدت گرفتن این جریان طی سال های اخیر، اظهار داشت: وقتی این جریان شکست را در هر دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی با همه وجوشان احساس کردند، چاره‎ای ندارند جز اینکه قضیه را داغ کنند شاید بتوانند در انتخابات بعدی روی افکار مردم یک اثر موضعی بگذارند.

رئیس قرارگاه عمار در ادامه این مطلب با بیان اینکه خدای متعال دشمنان ما را از احمق‎ها قرار داده خاطرنشان کرد: جریان فائزه هاشمی به دنبال احیای خودشان از طریق شیطان هستند و خانم فائزه هاشمی نیز در همین انتخابات از هر کسی حمایت کرد، مردم برخلاف او رای دادند؛ وقتی که کسی علیه خدا و جریان خدا راه بیفتد خدا اولین کاری که می‎کند این است که عقل و درایت را از او می‎گیرد و بنابراین هر کاری که می کنند به ضرر آنها تمام می‎شود.
ارسال نظرات