خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی سپاه استان قزوین اظهار کرد: استکبار ستیزی مهمترین دستاور انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۸۵۹۱۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

 

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین،در ارتباط با نظر رهبر کبیر انقلاب پیرامون رابطه با آمریکا و شعار مرگ بر آمریکا بیان کرد: با کمی تامل در گذر زمان چه پیش از شروع انقلاب و یا دورا ن جنگ متوجه خواهیم شد که امام خمینی(ره) به واسطه درک و فهم بالا عظیم‌ترین انقلاب تاریخ را رقم زده است.

وی با اشاره به شخصیت استکبار ستیزی حضرت امام خمینی(ره) گفت: استکبار ستیزی و رویارویی با مستکبرین از دستورات قرآنی است و امام کاملا براین اصل معتقد بودند و در صحنه نیز بدان عمل می‌کردند.

این مقام مسئول افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب براین اصل تاکید داشتند که تا زمانی که آمریکا بر دشمنی و اسلام ستیزی ادامه دهد مبارزه با آن ادامه خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا طبق خواسته امام راحل از ادبیات سیاسی ملت ایران پاک نخواهد شد و سازش بین آمریکا و ایران وجود ندارد.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: امروزه هر کسی ادعا کند می‌توان با آمریکا سازش داشته باشیم یا به دلیل نادانی و جهل می‌باشد و یا در مسیر تحریف امام و آرمان‌های انقلاب قرار گرفته‌اند.

این مقام مسئول یادآورشد: حضرت امام خمینی(ره) از ابتدا استکبار جهانی و استکبار ستیزی مستکبرین را مورد هدف قرار دادند و تمامی تهاجمات خود را به سمت کشورهای استکبار ستیز بخصوص آمریکا نشانه می‌گرفتند.

وی با اشاره به دستاوردهای استکبار ستیزی تصریح کرد: پیشرفت و تعالی، عزت ملت ایران در برابر همه تحریم‌ها و بحران‌ها بیانگر ایستادگی و مقاومت در استکبار ستیزی و ظلم مستکبرین می‌باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین اضافه کرد: مبارزه با استکبار ستیزی،شجاعت و اعتماد به نفس  و ایجاد کردن روحیه بیدادگر از دیگر دستاوردهای استکبار ستیزی است.

حجت الاسلام معبودی در خاتمه تبیین کرد:  نهادینه شدن روحیه استکبار ستیزی در بین ملت ایران سبب پیروزی‌های بزرگی بوده است که دشمنان و مستکبرین را در مقابل نقشه‌ها و توطئه‌های شوم خود مایوس کردند.

1004/ت30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها