خبرهای داغ:
سرهنگ رحمانی گفت: کاروان 1000 نفره فسا در مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضورت خواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۸۵۹۰۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
در آستانه گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل (ره) سپاه ناحیه فسا تعداد 1000 نفر را در قالب 20 دستگاه اتوبوس جهت هرچه باشکوهتر برگزار نمودن این مراسم به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام خواهد نمود.

علیرضا رحمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فسا با بیان اینکه امام خمینی (ره) الگوی برتر مبارزه با استکبار در جهان امروز است گفت: در مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همانند سال گذشته یک کاروان 1000 نفری از فسا عازم مرقد مطهر این امام بزرگوار خواهند شد .

وی ضمن گرامیداشت شهدای 15 خرداد ، اظهار داشت : این شهدا با در طبق اخلاص گذاشتن جان خود برای دفاع از حریم ناموس این کشور به ما حیات بخشیدندو شجره طیبه ای را دراین کشور کاشتند.

مسئول ستاد اعزام و اسکان ستاد ارتحال شهرستان فسا با اشاره به مراسم سالگرد امام خمینی (ره) بیان کرد: در این راستا هماهنگی های لازم برای اعزام به مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب صورت گرفته است و در این زمینه نیازمند اقدام جدی دستگاههای مسوول هستیم .

سرهنگ پاسدار رحمانی ادامه داد: ثبت نام برای اعزام به مرقد مطهر امام خمینی (ره) در مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج در سراسر شهرستان فسا آغاز شده است و در این راستا 1000 نفر در قالب 20 دستگاه اتوبوس به مرقد امام اعزام خواهند شد و زائران پس از زیارت حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران ، چهاردهم خرداد برای شرکت در آیین سالگرد رحلت امام (ره) در حرم امام حاضر خواهند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها