حمید رضا
مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان ملکشاهی:
مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان ملکشاهی گفت: بدون شک شخصیت بی بدیل امام خمینی (ره) در عصر ما یک شخصیت مبارز جهادی و انقلابی است.
کد خبر: ۸۶۸۵۹۰۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ "حجت الاسلام ناظری" مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بدون شک شخصیت بی بدیل امام خمینی (ره) در عصر ما یک شخصیت مبارز جهادی و انقلابی است.

وی اظهار کرد: امام (ره) علاوه بر زهد و تقوی و عرفان، توجه ویژه به استکبار ستیزی و جهاد در راه عقیده و حریت جهان اسلام داشته است و درخصوص گروه های اسلامی و مبارزه با ظلم حمایت قاطع داشته اند.

ناظری افزود: ولایت فقیه و رهبری امام خمینی، محوریت روحانیت در عمل سیاسی و نمادگرایی شیعه از مولفه های تاثیرپذیری حزب الله و گروه های مقاومت از انقلاب اسلامی است.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان ملکشاهی تصریح کرد: یکی از اقدامات حضرت امام خمینی (ره) آن بود که ادبیات قرآن را وارد فرهنگ عمومی مردم کرد و از این رو می توان گفت که ادبیات انقلابی امام (ره) برآن تاکید داشت، صف آرایی مستضعفان در مقابل مستکبرین و تقابل عدل و ظلم، رویارویی محرومان و چپاولگران در کلام و پیام امام موج می زند.

ناظری به ویژگی های امام خمینی اشاره کرد و گفت: روحیه استکبارستیزی و حمایت از مستضعفان در سرتاسر جهان از ویژگی های امام خمینی (ره) بود، آن یگانه فرزانه دوران حکومت را وسیله ای برای تحقق عدالت می دانست و معتقد بود تحقق عدالت بدون سرکوبی مستکبران میسر نخواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار