رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر:

تیم کاراته مدافعان حرم مازندران قهرمان کاپ آزاد مالزی شد

رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر گفت:تیم كاراته مازندران با نام مدافعان حرم در قهرمانی کاپ آزاد مالزی قهرمان شد.
کد خبر: ۸۶۸۵۶۹۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،فرشید قدیمی، با اشاره به اینکه هفدهمین دوره کاپ آزاد میلو مالزی از تاریخ 4 خرداد 95  به مدت یک هفته در کوالالامپور در حال برگزاری است، گفت: تيم كاراته وادوكای مازندران با 17 کاراته کار در قالب تيم مدافعان حرم عازم مسابقات بين المللي دوره کاپ آزاد میلو مالزی حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در هفدهمین دوره کاپ آزاد میلو مالزی 11 تیم از آسیا حضور دارند، تصریح کرد: اعضاي تيم كوميته مردان مدافعان حرم كاراته وادوكاي مازندران، رضا اسدی، علي بهبود سیف کتی، رضاعنايتي، محمدبابايي و محمد عابدزاده بودند.

رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر با اشاره به مدال‌آوری ورزشکاران در رشته‌های انفرادی، گفت: مدال طلا توسط محمد رضایی در وزن 60 کیلوگرم در رده جوانان، مدال برنز توسط پوریا اسمعیلی در وزن 52 کیلوگرم در رده نوجوانان و در رده بزرگسالان نیز رضا عنایتی طلای وزن 67 کیلوگرم، محمد بابایی طلای وزن 84 کیلوگرم، علی بهبود طلای وزن 75 کیلوگرم  و در رده بانوان بزرگسال هم نقره تیمی خانم آزاده درویش به دست آمد.

قدیمی با اشاره به اینکه مسابقات نسبت به سال گذشته از سطح خوبی برخوردار بود و تمام تیم‌ها با قدرت در مسابقات ظاهر شدند، خاطرنشان کرد: تیم مازندران با بهره گیری از دو ملی پوش قائم شهری و جوانان نخبه مازندرانی توانست با اقتدار کامل قهرمانی کمیته تیمی مردان این دوره را کسب کند.

وی تصریح کرد: به پاس ارزش‌های شهدای مدافع حرم و برای قدردانی از ایثارگری‌های آنان این تیم با نام شهدای مدافع حرم در این مسابقات شرکت کرد. / ایسنا


انتهای پیام/



ارسال نظرات
پر بیننده ها