رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: راه اساسی و مهم عملی کردن اقتصاد مقاومتی، قرار گرفتن درراه امام راحل است که باید به خود و تولیدات داخلی متکی باشیم.
کد خبر: ۸۶۸۵۶۸۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،پرویز فتاح، یکشنبه‌شب در مراسم بزرگداشت ارتحال امام در مسجد جامع شهرستان گلوگاه اظهار داشت: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی از شعارهای مهم امام و مردم در طول انقلاب بود و این شعار یعنی همان عملی کردن اقتصاد مقاومتی که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: استقلال یعنی اقتصاد، سرمایه‌گذاری و دستگیری از مردم و در ابن راستا توجه به محرومان و رفع نیازهای آنان از مسائل مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور بابیان اینکه این نهاد بافرمان امام راحل برای محرومیت‌زدایی از جامعه به وجود آمد، گفت: مهم‌ترین وظیفه ما دستگیری از محرومان و توانمندسازی آنان است که با تمام سعی و توان تلاش می‌کنیم.

فتاح افزود: امروز مردم ما در سایه فرامین امام و رهبری جامعه را به عزتمندی رساندند و شهدای ما در طول انقلاب و جنگ و اکنون مدافعان حرم برای ما افتخار کسب کردند و اکنون سند افتخار جامعه ما شدند و ما باید در ادامه راهشان تلاش کنیم.

وی با تأکید بر وحدت، همدلی و اتحاد، یادآور شد: رمز موفقیت ما در جامعه، وحدت و همدلی است که نباید لحظه‌ای از این فاکتورها دور شویم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور از راه امام به‌عنوان راه حیات‌بخش و جاودان برای تمام اعصار و دوران نام برد و گفت: راه امام زندگی‌بخش و حیات آفرین است و عزتمندی، غرور ملی، حیات طیبه و اقتدار ما برگرفته از انقلاب، تفکر و مکتب امام راحل است.

وی افزود: رسم و مرام امام راحل با حضور و وجود رهبری همچنان در جامعه وجود دارد و باید با بصیرت این نفس امام راحل را درک کنیم و در مسیر ولایت و ولایت مداری استوار بمانیم.

امام‌جمعه گلوگاه نیز از امام راحل به‌عنوان معجزه بزرگ قرن نام برد که معادلات جهانی را نقش بر آب کرد و تئوری‌های مختلف ابرقدرت‌های جهان را بر هم‌ریخت.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم میراحمدی گفت: انقلاب اسلامی ارثیه و ارث گران‌بهای امام راحل است و ما وارثان امام راحل هستیم که از برکات این انقلاب متنعم می‌شویم.

وی بابیان اینکه ولایتمداری اصل مهم برای ما است، گفت: برای پر کردن جایگاه ولایت، باید گوش‌به‌فرمان رهبری باشیم و رهبر را به‌عنوان مرکز مهم انقلاب اسلامی ایران تنها نگذاریم و اطاعت از فرامین رهبری در دستور کار ما باشد.


انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها