خبرهای داغ:
امام جمعه بسطام گفت:ائمه جمعه غیر از مسائل فرهنگی و دینی برای رفع مشکلات مردم نیز پیش گام هستند و همانطور که امام راحل(ره) فرمودند، اگر برای انقلاب اسلامی برکتی بشماریم، آن برکت می بایست نماز جمعه باشد.
کد خبر: ۸۶۸۵۶۳۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،حجت الاسلام سیدعلی رضوی نسب عصر آدینه در همایش «نمازجمعه، قرارگاه فرهنگی» به میزبانی سالن معلم میامی، با بیان اینکه دشمنان از هر حربه ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به ویژه در عرصه فرهنگ استفاده می کنند، بیان داشت: نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی در پرتو جماعت است و از این پرتو، همه افراد و اقشار جامعه بهره می برند لذا در این بین نقش ائمه جمعه که با تمام وجود برای دفاع از خواسته های مردم در مصلای نماز جمعه حضور می یابند و در واقع حلقه اتصالی میان مردم و مسئولان هستند، بسیار مهم و حیاتی است.

وی افزود: ائمه جمعه غیر از مسائل فرهنگی و دینی برای رفع مشکلات مردم نیز پیش گام هستند و همانطور که امام راحل(ره) فرمودند، اگر برای انقلاب اسلامی برکتی بشماریم، آن برکت می بایست نماز جمعه باشد.

امام جمعه بسطام با اشاره به فضیلت روز جمعه در روایات ائمه اطهار(ع)، گفت: خداوند متعال روز جمعه را روز آغاز بشریت قرار داد و آدم نیز در این روز به زمین هبوط کرد لذا در این روز دعا یقینا مستجاب خواهد شد و در این بین اوقات اقامه نمازجمعه یکی از بهترین این ساعت ها برای بندگی است که باید از آن به خوبی بهره برد.

رضوی نسب با بیان اینکه روز جمعه روز اجتماع بشریت و عید مسلمانان است، افزود: بسیاری از اعمال در این روز وارد شده که از مهمترین آنها می توان به نماز جمعه یاد کرد از سوی دیگر باید دانست که اهمیت این فریضه تا به آنجاست که خداوند متعال در قرآن کریم سوره ای به نام جمعه نازل فرموده که از آن می توان به مثابه دعوت نامه ای برای حضور در نزد خدای متعال یاد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها