خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دزدشت گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته پرداخت مطالبات کارگران شرکت کشت و صنعت دز دشت در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۶۸۵۶۲۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶

به گزارش بسیج از اهواز، علی ثابت اظهار داشت: در طول سال‌های اخیر و به علت عدم صادرات مناسب به کشورهای اروپایی و آمریکایی و وجود مشکلات بانکی در نقل و انتقال وجوه و نیازهای مالی و ارزی، میزان تولید شرکت کشت و صنعت دز دشت با کاهش قابل توجهی مواجه شده است.

وی افزودَ: با ایجاد این شرایط تا کنون، بیش از 240 میلیارد ریال به شرکت کشت و صنعت دز دشت خسارت وارد کرده ‌و روند تولید محصولات این شرکت را با مشکل مواجه کرده است.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دزدشت بیان کرد: مطالبه سود و پیگیری گسترده برای دریافت تسهیلات بانکی از  جمله دیگر مسائل بوده که روند تولید در این شرکت را با مشکل مواجه کرده است.

وی گفت: برخی بانک‌ها، برای پرداخت تسهیلات مورد نیاز این شرکت مطالبه به مبلغ 17 میلیارد ریال مطالبه وجهی به میزان 47 میلیارد ریال کرده که بازپرداخت این وجه در توان مالی شرکت کشت و صنعت دزدشت نیست.

ثابت عنوان کرد: مشکلات کنونی اقتصادی سبب اعتراض و کاهش 36 کارگر بخش تولید محصولات مختلف شرکت کشت و صنعت دزدشت شده است.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت دزدشت گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، پرداخت مطالبات کارگران شرکت کشت و صنعت دزدشت در دستور کار قرار گرفته و کارگران اخراج شده نیز به محیط کار برگشته‌اند.

وی افزود: بیش از این و در پی تغییر و تحول صورت گرفته در یک سال اخیر و امضاء تفاهمنامه  منعقده با یکی از عوامل مؤثر فرقه انحرافی مبنی بر فروش این کارخانه به خریدار جدید  و به دلیل عمل نکردن خریدار به تعهدات خود پرداخت حقوق و برخی مطالبات کارکنان  با تأخیر مواجه شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها