خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه خسروشهر در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) این شهر، با بیان اینکه امام راحل برای نخستین بار انقلابی بدون اتکا به شرق و غرب و با توکل به خداوند بنیانگذاری کرد، گفت: امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی(ص) را در قرن اخیر زنده و ایران و مسلمانان را از دست استکبار جهانی رهانید.
کد خبر: ۸۶۸۵۵۹۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ناصری، همه را به بزرگداشت هرچه با شکوهتر آئین ارتحال امام راحل فرا خواند و افزود: شخصیت امام بی نظیر و ایشان از ذخایر الهی و نعمت بزرگی برای مسلمانان بودند.
فرمانده حوزه علی بن ابی طالب (ع) سپاه امامت تبریز نیز در سخنانی، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی مدیون زحمات امام خمینی(ره) هستند و هر اقدامی در راستای بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل انجام شود، حتی نمی تواند ذره ای از کاری که امام برای کشور و مردم ما کرده است، جبران کند.

یوسف بابازاده اعزام بسیجیان و عموم مردم خسروشهر به آئین بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)، برپایی ایستگاه های صلواتی، گرامیداشت قیام15خرداد، عزاداری و سینه زنی خیابانی و همچنین برپایی آئین بزرگداشت ارتحال از سوی هئیت رزمندگان اسلام این شهر را از جمله برنامه های خسروشهر برشمرد.

ارسال نظرات