نشست گردان سایبری دانش آموزی استان یزد به منظور بررسی برنامه ها و اقدامات اتی در فصل تابستان با حضور اعضا برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۸۵۵۹۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، نشست گردان سایبری دانش آموزی استان با حضور مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و اعضای گردان در محل این سازمان تشکیل گردید.

محمد اسلامی در این جلسه به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن امروز از جنگ سخت علیه کشور ایران نا امید ومیداند در صورت چنین جنگی به طور قطع پیروز آن نخواهد بود به همین دلیل به دنبال روشهایی دیگر برای ضربه زدن به کشورمامی باشد.

وی ادامه داد: امروز دشمن فکر وذهن جوانان را هدف گرفته ودر این راه فضای مجازی بهترین روش برای تغییر عقاید و باورهای مردم این دیار می باشد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان یزد در ادامه با بیان اینکه خودباوری، ایمان وتوکل به خداوند از مهمترین رموز موفقیت جوانان این سرزمین در جنگ8ساله دفاع مقدس بوده است اظهارداشت: در حال حاضر نیز اگر دانش آموزان نسل فعلی به توانایی های خود باور داشته باشند به طور قطع در سایه ایمان و توکل هم خود پله های ترقی را طی نموده و هم باعث پشرفت کشور ایران خواهند شد.

در ادامه این نشست "محمد کلماتیان" مسئول فضای مجازی سازمان با اشاره به اهداف راه اندازی گردان سایبری دانش آموزی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در زمینه فضای مجازی به طور مداوم تاکید داشته اندکه می بایست در این عرصه ازحالت انفعال خارج شد و اقدام به تولید محتوای اسلامی متقن وجذاب کرد که سخنان ایشان تکلیف را در عرصه فضای مجازی روشن کرده وجای هیچ بهانه ای باقی نمی ماند.

وی ادامه داد: باید به عرصه فضای مجازی یک نگاه سازنده ومفهومی داشت وباهدف وبا تشکیلاتی منسجم وارد این عرصه شد که به طور قطع در صورت وقوع چنین اتفاقی می توان در این عرصه تاثیر گذار بوده و به اهداف رسید.

شایان ذکر است: در حاشیه این مراسم از دانش آموز بسیجی علیرضا حاتمی برنامه نویس برنامه اندروید شهید محمد منتظرقائم(شهید شاخص سال95) تقدیر و تشکر شد.

همجنین در انتهای مراسم هرکدام از اعضا به بیان دیدگاهها ونقطه نظرات خوددر رابطه با برنامه های تعیین شده پرداختند.

ارسال نظرات