اعزام 1300 زائر سنندجی به مرقد امام خمینی(ره)

فرمانده سپاه سنندج گفت: امسال 1300 زائر سنندجی در قالب 40 دستگاه اتوبوس به مرقد امام راحل (ره) اعزام شوند.
کد خبر: ۸۶۸۵۵۷۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالحسین یوسفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: امسال علاوه بر برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) در سنندج مراسمی در خصوص سالگرد قیام خونین 15 خرداد سال 42 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعزام کاروان‌های زائرین مرقد مطهر امام خمینی (ره) از شهر سنندج در روز 13 خرداد ماه، اظهار کرد: سپاه سنندج امسال 1300 زائر سنندجی را در قالب 40 دستگاه اتوبوس به مرقد امام راحل (ره) اعزام می‌کند که بیشترین آمار را در کُردستان به خود اختصاص داده است.

فرمانده سپاه سنندج با بیان اینکه تمامی مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم مهم ملی توسط سپاه سنندج آماده شده، افزود: پرداختن به موضوع امام خمینی (ره) و اشاعه تفکر ناب ایشان تنها به روز 14 خرداد و این ایام خلاصه نشده و باید در تمامی روزهای سال این مهم توسط دستگاه‌ها پیگیری شود.

وی گفت: عزتمندی و سربلندی امروز ملت ایران حاصل انقلاب اسلامی است و همگان از این انقلاب بهره‌مند شده‌اند و هرچه داریم نیز متعلق به حرکت انقلابی امام خمینی(ره) است.

فرمانده سپاه سنندج بیان داشت: همچنین 40 مبلغ دینی و تعدادی طلبه خواهر نیز کاروان شهرستان سنندج را همراهی می‌کنند.

یوسفی اظهار داشت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف شهرستان سنندج از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سالروز ارتحال امام(ره) است.

فرماندار شهرستان سنندج نیز در این جلسه تصریح کرد: 27 سال از ارتحال جانسوز رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و برگزاری برنامه سال‌روز ارتحال نیاز جامعه برای ترویج و تفکر امام (ره) است.

وی گفت: باید تلاش ‌كنیم درمراسم گرامیداشت آن رهبر فقید، افكار و اندیشه های ایشان را به مردم به ویژه نسل جوان معرفی كنیم.

فرماندارشهرستان سنندج در ادامه تلاش‌های فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در راستای برگزاری ویژه برنامه‌های سالروزارتحال امام راحل ( ره ) را قابل تقدیر خواند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار