خبرهای داغ:
دبیر اجرایی اولین جشنواره نمایش نامه نویسی و نمایش نامه خوانی استان سمنان

هنر نمایش نامه نویسی مظلوم واقع شده است/ با برگزاری جشنواره ها علاقه مندان به هنر نمایش شناسایی می شوند

دبیر اجرایی اولین جشنواره نمایش نامه نویسی و نمایش نامه خوانی استان سمنان گفت: هدف این جشنواره مطرح شدن علاقمندان به هنر نمایش نامه نویسی و چاپ آثار آنها و اطلاع رسانی به جامعه نمایشی کشور است.
کد خبر: ۸۶۸۵۵۶۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسن سرچاهی در آیین اختتامیه اولین جشنواره نمایش نامه نویسی و نمایش نامه خوانی استان سمنان در تالار بهمن فرهنگسرای مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با تقدیر از حمایت کنندگان این جشنواره با ارائه گزارشی از برگزاری این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره با حضور و داوری استادان حکیم رابط و سراجی و استقبال هنرمندان عرصه نمایش نامه نویسی برگزار شد و بنده به نمایندگی از این اساتید که در جلسه حضور ندارند کلام آنها را بیان می کنم.

وی افزود: این جشنواره در راستای شناسایی علاقمندان نمایش نامه نویسی و نمایش نامه خوانی و چاپ و عرضه آثار و معرفی و نقد آثار و اطلاع رسانی و جایگاه آثار در عرصه تئاتر و پررنگ تر شدن حضور این عزیزان برگزار شد.

سرچاهی خاطر نشان کرد: آثار تا آخر فروردین به جشنواره ارسال و در دو مرحله داوری و در 20 اردیبهشت ماه آثار برتر جمع بندی شد و همه عزیزان دعوت و با آنها جلسات مختلفی برگزار شد.

وی با تاکید بر اهمیت دادن به نمایش نامه نویسی و نمایش نامه خوانی این حرکت را سنگ بنای شروع فصلی نو در این عرصه بیان کرد و افزود: باید هنرمندان ما تلاش کنند تا در سالهای بعد با حضور و استقبال خود این جشنواره را منطقه ای و کشوری و حتی بین المللی نمایند.

اجرای نمایش نامه خوانی توسط محمد عزیزان نوجوان شاهرود نیز از برنامه های این آیین بود که با استقبال خوب هنرمندان روبرو شد و استاد میرباقری از او تجلیل نمود.

در این آیین از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره با اهدا لوح تقدیر تجلیل و از کلیه شرکت کنندگان در مسابقه جشنواره با اهدا لوح یادبود تقدیر و از 7 اثر برتر نیز با اهدا لوح تجلیل شد که این آثار عبارتند از : نسیم ناصر زارع،حکایت معرکه پهلوان دیار ما، نشانه های بی پایان، بچه های پارک، ریجکت، مورچه ها و شقاد نامه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها