فرمانده سپاه زرندیه از اعزام 1500 زائر به مرقد حضرت امام خمینی(ره) در 14 خرداد خبر داد و گفت: احیای دوباره اسلام مدیون رهبری امام خمینی(ره) بوده و امروز برای تداوم انقلاب اسلامی نیازمند تمسک به اندیشه و راه امام خمینی(ره) هستیم.
کد خبر: ۸۶۸۵۵۵۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

سرگرد پاسدار محمد مهجوری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی، توجه تمام جهانیان را برانگیخت، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، امروز جغرافیای سیاسی اجتماعی منطقه متاثر از انقلابی است که رهبر آن حضرت امام خمینی(ره) بود.

وی افزود: حضرت امام(س) حق بزرگی بر گردن ما دارند ایران در طول سال‌های اخیر توانسته در مقابل گردن‌کشان و مستکبران به عنوان کشوری مستقل ابراز وجود کند که این مهم از برکات حضرت امام خمینی(ره) است.

فرمانده سپاه زرندیه تصریح کرد: حداقل وظایفه‌ای که ما نسبت به نشر، انتقال سیره و اندیشه تابناک امام خمینی(ره) به نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی داریم این است که از هر فرصتی برای این منظور بهره گیریم که پرداختن به این مباحث در حلقه‌های شجره طیبه صالحین یکی از این فرصت‌هاست.

سرگرد پاسدار مهجوری ادامه داد: اگر بخواهیم به اهداف والای انقلاب دست یابیم باید دو اصل تبعیت از مقام‌معظم رهبری و ادامه راه امام را سرلوحه تمام کارهایمان قرار دهیم.

وی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد گفت: امام خمینی(ره) با آغاز قیام خود قصد داشتند تا ملت مظلوم ایران را از چنگال رژیم شاهنشاهی نجات دهند که با انجام مبارزات فراوان و حمایت مردمی این تلاش‌ها به ثمر نشست، نظام جمهوری اسلامی ایران اقتدار و عزت امروز خود را مدیون صبر، استقامت امام و مردم، خون پاک شهیدان است.

سرگرد پاسدار مهجوری با اشاره به لزوم تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) برای نسل جوان گفت: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی در راستای معرفی شخصیت امام به نسل نوجوان و جوان باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند چراکه نسل جوان آینده‌سازان فردای نظام هستند ازاین رو با تربیت درست دینی می‌توانیم مدیرانی متعهد و متخصص تربیت کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه تصریح کرد: همزمان با بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی براساس سهمیه در نظر گرفته شده برای شهر زرندیه 1500 زائر به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات