صفرلو با بیان اینکه امام(ره) با مستکبرین سر آشتی نداشت و واژه شیطان بزرگ را برای امریکا عنوان کرد گفت: ما باید با معرفت، عمل به این تعبیر امام (ره) داشته باشیم و امام تا آخر نسبت به امریکا همین احساس را داشتند و اعتقاد راسخ به این معنا را داشتند.
کد خبر: ۸۶۸۵۵۵۴
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ اکرم صفرلو فرمانده حوزه 120 حضرت آسیه(س) در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز رحلت امام(ره) در سال گذشته مبنی بر بازخوانی اصول امام(ره) اظهار داشت: یکی از آن اصول اعتماد امام به وعده الهی است.

وی افزود:با توجه به آیه شریفه"ان تنصرالله ینصرکم"،  نقطه مقابل دل خوش کنک های دشمنان و مستکبران است که مطلقا نباید اعتماد کرد که این هم در عمل و هم در رفتار و بیانات امام(ره) کاملا مشهود است.

صفرلو تصریح کرد: از آنجایی که امام قدرت و یاری خداوند را باور داشتند و به صراحت صحبت می کردند و در مواضع انقلابی خود صریح بودند و هیچ ابایی از عصبانیت قدرت ها نداشتند که در نتیجه به وعده های آن ها نیز اعتنایی نمی کردند که این را به خوبی و به وضوح می توان لمس کرد که چطور نمی شود به وعده مستکبرین اعتماد کرد.

وی با اشاره به اینکه امام(ره) با مستکبرین سر آشتی نداشت و واژه شیطان بزرگ را برای امریکا عنوان کرد گفت: ما باید با معرفت، عمل به این تعبیر امام (ره) داشته باشیم و امام تا آخر نسبت به امریکا همین احساس را داشتند و اعتقاد راسخ به این معنا را داشتند.

فرمانده حوزه 120 حضرت آسیه(س) خاطر نشان کرد: در مقابل از اول انقلاب کسانی بودند که توجه نمی کردند که رژیم طاغوت از امریکا تغذیه و حمایت می شود و آن ها با فعالیت حتی برخی نهادهای امریکایی نیز موافق بودند.

وی گفت: آن رژیم برافتاده ولی دستگاه تغذیه کننده هنوز باقی است و منتظر هر فرصتی برای ضربه زدن است  و امام(ره) این عقبه را از روز اول می دیدند و با آن مقابله کردند لذا تا آخر علی امریکا و دستگاه سیاسی و امنیتی امریکا موضع داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها