"عزت ایران اسلامی مدیون افکار حکیمانه امام خمینی(ره)"
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه گفت: همزمان با بیست‌وهفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی در زرندیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۵۵۵۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

احمد جوانمرد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، از برگزاری محفل انس با قرآن در شهر زاویه خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت بیست وهفتمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام‌خمینی(ره) محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی استاد حاج مهدی عادلی در زرندیه برگزار می‌شود.

وی افزود: این محفل نورانی روز پنجشنبه همزمان با نماز مغرب وعشاء در مسجد جامع شهر زاویه برگزار خواهد شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه با اشاره به هدف از برگزاری این محفل نورانی تصریح کرد: هدف از برگزاری محفل انس با قرآن در 14 خردادماه گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام‌خمینی(ره) و ارج نهادن به اهداف وآرمان‌های آن یار سفر کرده برگزار می‌گردد.

جوانمرد با اشاره به برنامه‌های جانبی این مراسم گفت: قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاریان محلی و سخنرانی حجت‌الاسلام باقری خطیب جمعه شهر زاویه از دیگر برنامه‌های این محفل است.

وی افزود: امام خمینی(ره) بزرگمردی بود که توانست دنیا را تحت تاثیر خویش قرار داده و پایه گذار انقلاب اسلامی در جهان باشد، عزت ایران اسلامی مدیون افکار حکیمانه امام خمینی(ره) است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این انقلاب بی نام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، امام خمینی(ره) یک فرد یا یک رهبر به تنهایی نبود بلکه یک مکتب و نهضت بزرگ بود که ان شاءالله به نهضت و قیام بزرگ امام زمان(عج) متصل خواهد شد.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی الگوی عملی خوبی برای پیوند دین با سیاست است و امام خمینی(ره) با سال‌ها تلاش علمی اثبات کردند که دین و سیاست با هم منافات نداشته و سیاست زیرمجموعه دین و حکومت کردن و اجرای حدود الهی در سایه حکومت دینی ممکن است.


جوانمرد یادآور شد: تهیه و توزیع پوستر تمثال حضرت امام(ره)، فضاسازی اداره و سطح شهرستان، اعزام هنرمندان به مرقد مطهر، برگزاری مراسم‌های مختلف توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان، تقدیر از فعالان قرآنی و.. از دیگر برنامه‌های این اداره در ایام سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات