خبرهای داغ:
مسئول ستاد روحانی در خوی:

نماینده روحانی به خوی نیاید/ دولت مردم را ناامید کرد

مسئول ستاد روحانی در خوی گفت: سفر مولاوردی بعنوان نماینده رئیس جمهور به شهرستانهای خوی و چایپاره به صلاح نیست و ای کاش شخص رئیس جمهور با فرد دیگری از سوی هیئت دولت بیاید و صحبت های مردم را بشنود و از ظرفیت و پتانسیل این شهرستان اطلاعات تازه ای جمع آوری و به هیئت دولت ارائه دهد.
کد خبر: ۸۶۸۵۵۲۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از آذرنگاه، نادر بهرامی مسئول ستاد روحانی، در نشست فرماندار با فعالين سياسی، اجتماعی، ورزشی و فرهنگی این شهرستان، ضمن انتقاد شدید از عملکرد دولت تدبیر و امید گفت: همانطور که تاکنون فعالان سیاسی شهرستان خوی تأثیر چندانی در تصمیمات شهرستانی نداشته اند، دولت تدبیر و امید نیز با گذشت سه سال نتوانسته بذر امید را در دل طبقه پائین و متوسط جامعه بکارد و این جای سئوال دارد؟

وی تصریح کرد: ما کیک و ساندیس برای دعوت از مردم جهت استقبال از رئیس جمهور نداریم تا آنها را دنبال خود بکشانیم، چراکه نتوانسته ایم انگیزه و امید لازم را در بین آحاد مردم ایجاد کنیم.

بهرامی افزود: بنده بعنوان مسئول ستاد دکتر روحانی در شهرستان خوی که یکی از هزینه دهندگان هستم، اعتراف میکنم که دولت نتوانسته بذر امید را در دل مردم بکارد و در این خصوص حرکت قابل قبولی انجام نداده است.

وی ادامه داد: ما رسانه "میلی" را در اختیار نداریم، روزنامه هم نداریم، نشریات محلی خوی نیز در حد صفر است و چیزی در آنها مشاهده نمی کنیم.

مسئول ستاد دکتر روحانی گفت: سئوال بنده از ادارات آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی شهرستان خوی این است که این آقایان در این مدت آیا توانسته اند 50 نفر فعال سیاسی اصلاح طلب تربیت کنند که بتوانند در لایه های پائین حامی دولت باشند و به نفع دولت تبلیغ کنند.

وی اظهار داشت: اطلاعات و آمار غلط، تعریف و تمجیدها ما را آنقدر از اصل موضوع غافل ساخته که شاید یکسال دیگر چشم باز کنیم و ببینیم کار از کار گذشته و ما بازنده انتخابات باشیم.

بهرامی گفت: امروز وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم از یک طرف و ایجاد فاصله بین فعالان سیاسی با بدنه دولت، باعث شده تا انگیزه و روحیه لازم در بین فعالان اصلاح طلب از بین برود.

مسئول ستاد روحانی در خوی افزود: صرف نظر از اینکه خانم مولاوردی افتخاری برای شهرستان خوی می باشند، ولی سفر ایشان را بعنوان نماینده رئیس جمهور به شهرستانهای خوی و چایپاره مصلحت نمی دانم و ای کاش فرماندار خوی اصرار بکنند شخص رئیس جمهور یا حداقل فرد دیگری از سوی هیئت دولت بیاید و صحبت های مردم را بشنود و از ظرفیت و پتانسیل این شهرستان اطلاعات تازه ای جمع اوری کرده و به هیئت دولت ارائه دهد.

ارسال نظرات