جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در بجستان برگزار شد

جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) پیش از ظهر امروز در محل دفتر امام جمعه بجستان با حضور چند تن از مسئولین، امام جمعه موقت و اعضای هیات مذهبی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۵۴۸۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) پیش از ظهر امروز در محل دفتر امام جمعه بجستان با حضور چند تن از مسئولین، امام جمعه موقت و اعضای هیات مذهبی بجستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین اسدی ضمن تاکید بر باشکوه برگزار کردن این مراسم، اظهار داشت: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در شهرها باعث تقویت اسلام و روحیه انقلابی می شود.

معاون فرماندار بجستان ضمن تاکید بر پاسداشت مقام شامخ شهداء خاطر نشان کرد: این انقلاب حاصل خون هزاران شهید، جانباز و ایثارگر است و صیانت و حفاظت از این انقلاب وظیفه ما است.

سرگرد پاسدار محمد حسینی، جانشین سپاه بجستان ضمن آمادگی این مجموعه برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم ارتحال امام اظهار داشت: ما در خصوص برگزاری در سطح شهر آمادگی کامل را داریم تا با هر ارگانی همکاری داشته باشیم.

وی افزود: روز جمعه انشالله بسیجیان ما از محل ناحیه سپاه به صورت هیات عزاداری به سمت مصلی نماز جمعه حرکت خواهند کرد.

مهدی رستم زاده ، رئیس هیات صاحب الزمانی بجستان ضمن اشاره به کار بزرگ و جهانی امام خمینی (ره) گفت: ما برای امام از جان خود می گذریم چه برسد به مال که هیچ ارزشی در برابر کار این پیر بزرگ که جهانی را به لرزه انداخت ندارد.

این معتمد بجستانی افزود: هر آنچه که در توان داریم استفاده خواهیم کرد تا مراسمی در خور و شان رهبر کبیر انقلاب بگیریم و هیچ کوتاهی انشالله صورت نخواهد گرفت.

در این جلسه تصمیم گرفته شد تا مراسمات ارتحال از ساعت ۹ صبح پنج‌شنبه با غبار روبی و مراسمی در بقیه سید اسماعیل بجستان آغاز و ساعت ۱۸ همین روز بر سر مزار شهدا حاضر و مراسم پر فیض دعای کمیل را برگزار شود و نیز پنج شنبه شب مسجد ساباط میزبان مهمانان و عزاداران در سالگرد ارتحال امام باشد.

همچنین روز جمعه ساعت ۱۱ مراسم در مصلی نماز جمعه آغاز و به نماز جمعه ختم شود و ضمنا همان شب مراسمی به همین مناسبت در مسجد حسینی بجستان برگزار خواهد شد.

"سخنران مراسم سالگرد ارتحال آیت الله مدنی حجت الاسلام قرائتی می باشد”


ارسال نظرات
پر بیننده ها