فرماندار رشتخوار بیان داشت: با برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی رشتخوار به دنبال رونق اقتصادی شهرستان هستیم و در این راه ثابت قدم خواهیم بود.
کد خبر: ۸۶۸۵۴۶۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، خالقداد عرب در جلسه ستاد اقتصادمقاومتی شهرستان اظهار داشت: برای جذب سرمایه گذاری در این منطقه باید علاوه بر کاهش بروکراسی اداری، موانع سرمایه گذاری نیز برداشته شود.

وی در ادامه افزود: بهره گیری از ظرفیت های موجود، حل مشکلات تولید و سرمایه گذاری بخش خصوصی و نیز واردات و صادرات کالاها گامی موثر برای تحقق شعار سال «اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل» در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به‌منظور تسریع در سرمایه‌گذاری در شهرستان تشکیل‌شده است، خاطر نشان کرد: باید فرامین مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی را در جهت توسعه و آبادانی اشتغال پایدار و تولید ثروت ملی در سطوح مختلف دنبال کرد که این مهم نیازمند توجه مسئولین و مدیران دولتی مخصوصاً در سطح شهرستان می باشد.

فرماندار رشتخوار تاکید کرد: با برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی رشتخوار به دنبال رونق اقتصادی شهرستان هستیم و در این راه ثابت قدم خواهیم بود.

وی در پایان اقتصاد مقاومتی را عامل تقویت عزت و اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: تولید داخلی و آموزش در جهت راه اندازی طرح های اقتصاد مقاومتی نیز می تواند گام موثری در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها