فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن الائمه(ع) خراسان در گفتگو با "بسیج":
فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن الائمه(ع) خراسان در واکنش به شایعات مبنی بر تهدید انتقال گروه‌های تکفیری به شرق کشور گفت: داعش و گروه‌های تکفیری در حد و اندازه ای نیستند که بخواهیم برای آنها تصمیم نظامی بگیریم.
کد خبر: ۸۶۸۵۴۵۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
امیر سرتیپ دوم رضا آذریان در حاشیه دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی تربت حیدریه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: آمریکائی ها از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با پشتیبانی از ترورها، جنگ تحمیلی و تهدید و تحریم به جائی نرسیدند و امروز هم جنگ های نیابتی را برای اختلاف شیعه و سنی در منطقه به راه انداختند تا انقلاب اسلامی را از مسیر خود منحرف کنند، اما اراده سیاسی و حضور مقتدرانه نیروهای مسلح و ملت ایران بر جبهه استکبار تحمیل شده است.

وی در واکنش به برخی شایعات مطرح شده مبنی بر تهدید انتقال گروههای تکفیری به شرق کشور گفت: داعش و گروه‌های تکفیری را در حد و اندازه ای نمی بینیم که بخواهیم برای آنها تصمیم نظامی بگیریم، اما بهر حال تمام تحرکات آنها را رصد کرده و بر اساس آن آموزشها و برنامه‌های تاکتیکی خود را طراحی و اجرا می کنیم.

آذریان اذعان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ۴۰ کیلومتری مرز خود را خط قرمز برای گروههای تکفیری اعلام کردند و در صورت هر گونه تعرض که احتمال آن بسیار ضعیف بنظر می‌رسد با پاسخ قاطع و کوبنده قوای مسلح روبرو خواهد شد، کما اینکه این مهم را سال گذشته در غرب کشور عملیاتی کردیم.

فرمانده لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه(ع) خراسان افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی ملت و فرماندهی معظم کل قوا در ۸ سال جنگ تحمیلی اقتدار خود را به جبهه استکبار نشان داده و این گروه‌های تکفیری که مزدور آنها بشمار می روند جرات تعرض به میهن اسلامی را ندارند.

وی به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشکده افسری اشاره کرد و بیان داشت: بیان صریح رهبری نظام مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش رو داریم به این مضمون است که ملتی که توانسته سوم خرداد را رقم بزند امروز باید در عرصه های اعتقادی، فرهنگی و اقتصادی با توکل بر خدا و اراده ای راسخ فتح الفتوحی بزرگ را محقق سازد.

فرمانده لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه(ع) به همراه امیر سلیمان کامیابی مدیر سرمایه های نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین امیر حسن سیفی معاونت نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مسوولان تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی با چند خانواده شهید و ایثارگر ارتش در تربت حیدریه دیدار و گفتگو کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها