فرمانده سپاه تنگستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج:
فرمانده سپاه تنگستان گفت: اگر ملاک حرکت انقلابی ملت ایران حرکت بر مدار کلام و سفارشات امام راحل است پس باید امریکا را آنچه هست معرفی کنیم و بدانیم که حكومتهای‌ شیطانی‌ و دیكتاتوری هیچ گاه قابل اصلاح و اعتماد نیستند.
کد خبر: ۸۶۸۵۴۴۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، محمد علی ملاکی صبح امروز در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: امام راحل همواره بر پایه گذاری اسلام بر مبنای تفکر انقلابی تاکید داشتند و پر واضح است که اسلام امریکایی زاده فکر شوم استکبار جهانی است تا ایران اسلامی که حرکتش از ابتدا بر گرفته از اسلامی انقلابی و علیه نظام سلطه بوده است را منحرف نماید.

وی تصریح کرد: امروز باید همه ما ایدئولوژی‌ انقلاب‌ ایران‌ که از کلام گهر بار امام‌ راحل شکل‌گرفته است را به دنیا آنگونه که باید تعریف کنیم و نگذاریم نگاه عده ای تعریفی غیر از خواسته آن امام بزرگوار را منتشر کند.

ملاکی خاطر نشان کرد: در نگاه امام ملت قهرمان این مفتخر به دشمنی با کسانی است كه‌ دشمنان‌ خدای‌ بزرگ‌ و قرآن‌ كریم‌ و اسلام‌ عزیزند، و آنها را درندگانی‌ نامیدند كه‌ از هیچ‌ جنایت‌ و خیانتی‌ برای‌ مقاصد شوم‌ جنایتكارانة‌ خود دست‌ نمی‌كشند و برای‌ رسیدن‌ به‌ ریاست‌ و مطامع‌ پست‌ خود دوست‌ و دشمن‌ را نمی‌شناسند.

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت: امام خمینی(ره) بارها در سخنان خود تأکید کرده اند که «اگر به من بگویید که آمریکایی ها مسلمان شده و دست دوستی را به سوی ما بلند کرده اند، من باز هم این را قبول نمی کنم؛ چرا که آمریکا هیچ گاه قابل اصلاح نبوده و هیچ گاه نیز نخواهد بود»؛ که این مسأله امروز باید سرلوحه حرکت سیاست خارجی دولتمردان ما بایستی باشد.

وی تاکید کرد: امام به خوبی امریکای جهانخوار را شناخته بود و در سیاست خارجی خود استکبار ستیزی و مقابله با امریکا را در اولویت قرار داده و همواره در کلام و بیان خود از امریکا به عنوان شیطان بزرگی نام می برد که هرگز قابل اعتماد نخواهد بود و سیاست جنایتکارانه خود را همواره ادامه خواهد داد.

ملاکی گفت: امام بزرگوار ما معتقد بودند که جامعه روحانیت نباید از مسائل‌ جامعه‌ كناربکشند و بی‌تفاوت‌ باشند چرا كه‌ تاریخ گواه است هر گاه دست‌ سیاست‌بازان‌ پیرو شرق‌ و غرب بر کشور احاطه شود ‌ روحانیون‌ را از صحنه‌ خارج‌ كرده و روحانیون‌ نیز بازی‌ سیاست‌بازان‌ را خورده‌ و دخالت‌ در امور كشور و مسلمین‌ را خارج‌ از مقام‌ خود انگاشتند و صحنه‌ را به‌ دست‌ غربزدگان‌ سپردند؛ و به‌ سر مشروطیت‌ و قانون‌ اساسی‌ و كشور و اسلام‌ آن‌ آوردند كه‌ جبرانش‌ احتیاج‌ به‌ زمان‌ طولانی‌ دارد.

وی افزود: از دیدگاه امام بزرگوار ما اسلام‌ و حكومت‌ اسلامی‌ پدیدة‌ الهی‌ است‌ كه‌ با به‌ كار بستن‌ آن‌ سعادت‌ فرزندان‌ خود را در دنیا و آخرت‌ به‌ بالاترین‌ وجه‌ تأمین‌ می‌كند و قدرت‌ آن‌ دارد كه‌ قلم‌ سرخ‌ بر ستمگریها و چپاولگریها و فسادها و تجاوزها بكشد و انسانها را به‌ كمال‌ مطلوب‌ خود برساند.

ارسال نظرات