سید مصطفی موسوی با بیان اینکه برخی مسئولان کامیونداران را منهای آگاهی لازم می دانند افزود: مسوولان در برابر برخورد عالمانه کامیونداران، جاهلانه برخورد کردند و به جای اینکه به مطالبات و حقوق واقعی کامیونداران رسیدگی کنند به برخورد فیزیکی با این افراد پرداخته اند.
کد خبر: ۸۶۸۵۳۵۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

سید مصطفی موسوی از طلاب عدالتخواه و عضو شورای جنبش عدالتخواه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به عدم پیگیری اعتراضات کامیونداران توسط مسئولان اظهار داشت: اعتراض کامیونداران در راستای عدم توجه مسئولان به مطالبات این قشر گسترده بوده است.

وی با بیان اینکه برخی مسئولان کامیونداران را منهای آگاهی لازم می دانند افزود: مسئولان در برابر برخورد عالمانه کامیونداران، جاهلانه برخورد کردند و به جای اینکه به مطالبات و حقوق واقعی کامیونداران رسیدگی کنند به برخورد فیزیکی با این افراد پرداخته اند حرف کامیونداران بر روی زمین مانده است و  مسوولان از شنیدن واقعیت کناره گیری می کنند.

موسوی اذعان داشت: کامیونداران با مشاهده برخورد ناعادلانه و فساد انگیز در بخش حمل و نقل اعتراضاتی را داشتند مبنی بر اینکه فاکتور صوری، شرکت باربری صوری، دریافت حق حساب، توزیع بار ناعادلانه ، پرداخت پول به دلال های موجود در سیستم حمل و نقل بر خلاف حکومت اقتصادی اسلامی است و نارضایتی خود را ابراز داشتند ولی اعتراض آنها به زد و بند و بازداشت مبدل گردید.

وی در خاتمه گفت: کامیونداران در پی کسب نان حلال بوده اند و از طریق اعتراض خواسته اند تلنگری به مسئولان ایجاد کنند تا با نظارت و ساماندهی بر سیستم حمل و نقل به تخلفات موجود  رسیدگی کنند ولی متاسفانه مسئولان از مردم چیزی را نمی دانند و نیروهای حزب اللهی در اصناف مختلف به بهانه های مختلف  بازداشت می کنند تا خدشه ای بر جایگاه مسوولیتی شان وارد نشود.

ارسال نظرات