معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان خبر داد:

2325نفر از سیستان وبلوچستان جهت شرکت در سی وهفتمین سالگرد ارتحال امام (ره) به تهران اعزام می شوند

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امسال 2هزار و 325نفر از سیستان و بلوچستان برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به تهران اعزام می شوند
کد خبر: ۸۶۸۵۳۱۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج ،  سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری در دیدار با اعضای شورای معاونین مرکز صدا و سیما استان سیستان وبلوچستان  که در محل این مرکز برگزار شد، افزود:2325 نفر از سیستان وبلوچستان جهت شرکت در سی وهفتمین سالگرد ارتحال امام (ره)  در سال جاری به تهران اعزام می شوندکه از  این تعداد  200 خواهر بسیجی  و 2هزارو 125برادر  هستند که 60درصد آنها اهل سنت هستند.
وی با بیان این مطلب که 70درصد افراد ثبت نام کننده برای اولین بار به این سفر اعزام  می شوند اظهار کرد: برای برگزاری بهتر این مراسم در 19شهرستان و مرکز استان ستادهای گرامیداشت ارتحال امام راحل(ره) تشکیل شده و کمیته های 12گانه این ستادها درحال فعالیت برای برنامه ریزی و اجرای اقدامات لازم در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم هستند.
وی تصریح کرد :500نفر از شمال استان امسال با قطار و مابقی با   اتوبوس ها به تهران اعزام خواهند شد.
سرهنگ فقیری بیان کرد : براساس برنامه ریزی انجام شده امسال80نفر از  عشایر بسیجی شیعه وسنی  با لباس بومی در جایگاه ویژه مراسم گرامیداشت ارتحال امام (ره) حضور پیدا خواهند کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان اظهار داشت : 3 مسیر از استان برای اعزام ها در نظر گرفته شده و پیش بینی های اقدامات فرهنگی، امنیتی، ایمنی، بهداشتی و ... نیز در این راستا در نظر گرفته شده است.
ویخاطر نشان کرد : مراسم بدرقه زائران  اعزامی با قطار پنج شنبه با حضور مسئولین استانی وکشوری ار محل ایستگاه راه آهن جنوب شرق کشور انجام می شود.
این مقام مسئول با اشاره به اعزام های پارسال از استان نیز گفت: پارسال هزار و603نفر از استان در قالب 27اتوبوس و یک کاروان412نفره با قطار به تهران اعزام شده بودند و خوشبختانه هیچ مشکلی در اعزام ها نداشته ایم.
 مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان  نیز  آمادگی صدا و سیمای استان را برای پوشش برنامه های اعزام اقشار مختلف مردم به مراسم گرامیداشت سی وهفتمین سالگرد ملکوتی ارتحال امام راحل(ره) را اعلام کرد.
 

 

ارسال نظرات