نماینده ویژه ستاد کل نیروهای مسلح به همراه جمعی از فرماندهان ارشد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده معظم دو شهید قوچانی و پیشکسوتان ارتش در این شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۸۶۸۵۲۷۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد سلیمان کامیابی به عنوان نماینده ستاد کل نیروهای مسلح، جمعی از فرماندهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه به همراه فرمانده و رئیس عقیدتی و سیاسی تیپ 277 شهید منظم تولایی ظهر امروز با خانواده معظم دو تن از شهدا و یکی از پیشکسوتان ارتش در قوچان دیدار کردند.

در این دیدار فرمانده تیپ 277 شهید منظم تولایی با اشاره به حضور هیأت اعزامی ستاد کُل نیروهای مسلح در این شهرستان و بازدید از منطقه، گفت: طی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در شهرستان‌های قوچان و درگز خواسته‌هایی توسط خانواده‌ها مطرح می‌شود که در صدد برطرف کردن آن‌ها هستیم.

علیرضا فخرآبادی تصریح کرد: حدود 800 بازنشسته و پیشکسوت ارتشی در این شهرستان حضور دارند و برای دیدار با آن‌ها زمان‌بندی صورت گرفته است که طی 8 ماه گذشته 73 مورد دیدار انجام‌شده و مطالبات خانواده‌ها در حال بررسی و پیگیری است.

 شهدا بانیان نعمت امنیت کشور هستند

در ادامه نماینده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه هنگام ورود به منزل شهید براتعلی زنده‌دلان و دیدن تصویرش، در ذهن من تصویر ایشان در دوران دفاع مقدس نقش بست، بیان کرد: برای امورات نظامی وارد قوچان شده‌ایم و بر خود واجب می‌دانیم که خدمت خانواده معظم شهدا برسیم؛ آشنایی من با این شهید و حضور در خانه‌اش تقدیر الهی بود.

امیر سرتیپ دوم ستاد سلیمان کامیابی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «خانواده معظم شهدا ولی‌نعمتان ما هستند»، گفت: امنیت امروز نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل فداکاری و جانفشانی شهدا بوده و شهدا بانیان نعمت امنیت امروز کشور هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم خداوند توفیق ادامه راه شهدا را به ما عطا کند تا سرباز خوبی برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم، تصریح کرد: همه انسان‌ها روزی دنیا را ترک می‌کنند و در دنیای دیگری حاضر می‌شوند اما شریف‌ترین مرگ‌ها بر اساس احادیث شهادت است که این افتخار نصیب هرکسی نخواهد شد.

در این دیدارها لوح تقدیری از طرف ستاد کل نیروهای مسلح به همراه هدیه‌ ناقابلی به دو خانواده شهید زنده‌دلان و مهدوی و یکی از پیشکسوتان ارتش در شهرستان قوچان اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها