خبرهای داغ:
فرماندار هندیجان: پیشرفت ۵۰درصدی برنامه های فرهنگی و هنری ،علمی و تولیدی در هندیجان با وجود بانوان هندیجان اجراء می شود.
کد خبر: ۸۶۸۵۲۵۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،جلسه امور بانوان و خانواده هندیجان پیش از ظهر یکشنبه باحضور فرماندار ،مسؤل امور بانوان و خانواده فرمانداری و جمعی از بانوان شاغل در ادارات شهرستان در سالن اجتماعات  فرمانداری هندیجان برگزار شد.

سید مهران رفیعی در این جلسه اظهار کرد:برنامه های اوقات فراغت تابستانه بصورت منظم با راه اندازی  کلاس های قرآنی ،پرورش خلاقیت کودکان ، علمی  و هنری ، آموزش های بهداشتی برای دانش آموزان در تمام مقاطع سنی
و گسترش ورزش های پایه و اردوهای سیاحتی و زیارتی در هندیجان برگزار بشود.

وی افزود:ایام  ماه مبارک رمضان نزدیک شده و بهترین فرصت برای تذکیه نفس در برگزاری مراسمات محفل انس با قرآن ،رو خوانی  و آموزش احکام شرعی و مسابقات قرآنی برای بانوان هندیجان است.

وی بابیان برگزاری متنوع در سالگرد ارتحال  حضرت امام خمینی ره در هندیجان گفت:بانوان هندیجان با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان مراسمات سوگواری ارتحال امام راحل را در قالب شب شعر،مقاله نویسی  ، دیدار با خانواده های جانبازان ،همایش  رویکرد اندیشه امام ره در سبک  زندگی مردم جامعه برگزار بشود.

رفیعی فرماندار هندیجان عنوان کرد:با همکاری تعاونی روستایی بانوان هندیجان تعاونی های تولیدی شامل پوشاک و قالی بافی راه اندازی و توسعه پیدا کند که زمینه ساز مناسب برای اشتغال  بانوان هندیجان است.

وی با اشاره تهیه سبد غذایی برای خانواده های بی بضاعت در هندیجان بیان کرد:با مشارکت بانوان خانواده های بی بضاعت را شناسایی و بسته های سبد غذایی مورد نیاز و مصرفی  را تهیه و بین این خانواده توزیع کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها