خبرهای داغ:
مديرعامل مؤسسه امدادگران عاشورا:

هدف‌گذاری برای حمایت از ۵۰ هزار بیمار صعب‌العلاج کشور

فتحیان با بیان اینکه مهم‌ترین هدف این مؤسسه کمک به درمان بیماران نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر جامعه است، افزود: طی این سال‌های بیش از ۸ هزار نفر از اعضای جامعه پزشکی و غیرپزشکی در کشور عضو این خیریه شده‌اند.
کد خبر: ۸۶۸۵۲۴۷
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
نصرالله فتحیان، مديرعامل مؤسسه امدادگران عاشورا کشور  با اشاره به فعالیت‌های این مؤسسه گفت: مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا با یک نگاه علمی از حدود ۱۲ سال پیش به همت بخشی از جامعه پزشکی که توفیق حضور در دفاع مقدس داشتند، در کشور آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف این مؤسسه کمک به درمان بیماران نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر جامعه است، افزود: طی این سال‌های بیش از ۸ هزار نفر از اعضای جامعه پزشکی و غیرپزشکی در کشور عضو این خیریه شده‌اند و خدمات بسیار خوبی را در مطب‌ها، بیمارستان، درمانگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، داروخانه‌ها و غیره به بیماران نیازمند ارائه داده‌اند.

فتحیان با تصریح اینکه بیش از یک میلیون خدمت با رعایت همه کرامت‌های انسانی در تمام مراکز درمانی کشور به بیماران نیازمند ارائه شده است، گفت: هدفگذاری ما این است که این بستر را برای همه جامعه پزشکی در سراسر کشور فراهم کنیم.

فعالیت مؤسسه امدادگران عاشورا در ۲۵ استان کشور

مديرعامل مؤسسه امدادگران عاشورا کشور با اشاره به اینکه این مؤسسه هم‌اکنون در تهران و ۲۵ استان کشور راه‌اندازی شده است، گفت: در یک سند برنامه ۵ ساله، برنامه‌ریزی ما یان بود تا بخشی از هزینه‌های بیماران صعب‌العلاج که دارای هزینه‌های درمان بسیار بالایی هستند را تأمین کنیم.

سالانه از ۷ تا ۱۰ هزار نفر از بیماران سرطانی مورد حمایت امدادگران قرار می‌گیرند

وی ادامه داد: در این راستا سالانه از ۷ تا ۱۰ هزار نفر از بیماران سرطانی و صعب‌العلاج در کشور که نیازمند هستند مورد حمایت دارو و درمان این مؤسسه قرار می‌گیرند که این حمایت‌ها در تمام بخش‌های مختلف پزشکی مؤثر بوده است.

فتحیان با بیان اینکه این مؤسسه در استان فارس نیز با حمایت جامعه پزشکی، سپاه و هلال احمر راه‌اندازی شده است،‌ گفت: هدف‌گذاری ما برای ۵ ساله دوم مؤسسه از امسال آغاز شده است و طی آن بنا داریم تا خدماتی که طی ۵ ساله گذشته انجام داده‌ایم را با درصد بیشتری دنبال کنیم و بتوانیم حدود ۵۰ هزار نفر از بیماران صعب‌العلاجی که در کشور قرار دارند و قادر به تأمین هزینه‌های درمانی خود نیستند را مورد حمایت خود قرار دهیم.

وی اظهار کرد: همچنین در این راستا پیش‌بینی می‌کنیم که طی ۵ سال آینده، ۲۰ هزار نفر از خیرین جامعه پزشکی و غیرپزشکی را به این مؤسسه جذب کنیم تا بتوانند حمایت‌های خوبی را از بیماران نیازمند انجام دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار