خبرهای داغ:
پیام فرمانده سپاه مانه وسملقان خطاب به وزیر خارجه آمریکا

تسلیم شدن در ادبیات جوانان انقلابی ما معنا ومفهومی ندارد

سرگرد بیدکی فرمانده ناحیه مانه وسملقان گفت:من در بین خانواده های محترم شهدا ودر محضر شهدا به وزیر امور خارجه آمریکا میگویم که بداند در ادبیات جوان انقلابی ما تسلیم شدن معنا ومفهومی ندارد
کد خبر: ۸۶۸۵۲۳۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج : سرگرد اسماعیل بیدکی فر مانده سپاه مانه وسملقان در یادواره 33 شهید والا مقام روستای دارالشهدا گفت:نمایندگان شما مردم در مجلس خبرگان رهبری با انتخاب فردی مومن، متدین و ولایت مدار یعنی آیت الله جنتی برای ریاست بر آن نشان دادند که انقلابی تر از ادوار گذشته این مجلس هستند.

وی ادامه داد:این انتخاب برای همگان روشن ساخت که هنوز روحیه انقلابی گری در مردم زنده است و مردم وخبرگانشان گوش به فرمان ولی فقیه زمان خود هستند.

بیدکی با اشاره به روز جوان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنان گرانقدر خود سه ویژگی را برای جوانان بر شمردند که اگر در آنان نهادینه شود در همه عرصه های زندگی خود موفق وپیروز خواهند شد.

فرمانده سپاه مانه وسملقان ادامه داد: سه ویژگی احساس مسئولیت، ایمان به انقلاب وبصیرت داشتن اگر در شخصی وجود داشته باشد به جرات می توانیم بگوییم که او دنبال کننده راه شهیدان است.

وی ادامه داد: این ویژگی ها اگر در مردم ومسئولین وجود نداشته باشد نمی توانند بگوید ادامه دهند راه شهدا هستند.اگر این ویژگی ها در جامعه نهادینه شود تمام مشکلات مردم نیز حل خواهد شد.

بیدکی تاکید کرد: امسال سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل است باید بررسی کنیم ببینیم آیا توانسته ایم اکنون از ظرفیت های داخلی استفاده کنیم وبیانات ایشان را در جامعه پیاده کنیم؟

وی ادامه داد:باید پایه های اقتصاد مقاومتی در کشور پی ریزی شود، امروز اگر اطراف ما را حصاربکشند به قدری توان ما بالاست که نیازی به ارتباط با کد خدا نخواهیم داشت.یک درصد جمعیت دنیا رابا 7 درصد کل منابع موجود در کره زمین را در اختیار داریم.

فرمانده سپاه مانه وسملقان اظهار کرد:اخیرا وزیر خارجه نادان آمریکا در دیداری که با کارکنان سفارت خود در وین داشته به آنان گفته است که برای نوه های خود تعریف کنید که چگونه ظریف را تسلیم شد.

وی ادامه داد: من در بین خانواده های محترم شهدا ودر محضر شهدا به او میگویم که بداند در ادبیات جوان انقلابی ما تسلیم شدن معنا ومفهومی ندارد.این در دفاع مقدس 8 ساله ما اثبات شده است.

فرمانده سپاه مانه وسملقان خاطر نشان کرد: جوانان انقلابی ما به پشتوانه خون شهدا به شما نشان دادند که چه کسی باید تسلیم شود.ما اشک شما را در بازداشت شدن ملوانانتان ومنت کشی شما برای تسلیم شدن را دیدم وکاری خواهیم کرد که همیشه تسلیم وپشیمان شوید

ارسال نظرات
پر بیننده ها