خبرهای داغ:
ساعتی بیش به آغاز فینال جام حذفی در خرمشهر باقی نمانده و تب فوتبالی این شهر را در خود فرا گرفته است.
کد خبر: ۸۶۸۵۲۲۷
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوزستان، با توجه به تصمیم فدراسیون فوتبال کشور مبنی بر برگزاری فینال‌های جام حذفی فوتبال کشور از امسال به بعد در خرمشهر، تلاش‌های زیادی برای ساخت ورزشگاه این شهرستان صورت گرفت.

با توجه به سرکشی‌ها و نظارت‌های متوالی مسئولان امر، این ورزشگاه هفته‌ها پیش برای برگزاری دیدار فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور آماده شد تا که امروز شاهد برگزاری آن دیدار حساس و مهیج هستیم.
مراسم رونمایی از کاپ و مدال‌های این دیدار شامگاه دیروز به پایان رسید و از نکات قابل توجه آن شکل خاص مدال‌ها بود که به‌صورت پلاک طراحی شده است.
خبرها حکایت از آن دارد که چندین کاروان از حامیان تیم‌های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران از روز گذشته برای حضور در این دیدار به‌سمت خوزستان و خرمشهر حرکت کرده‌اند تا تیم‌های خود را در این دیدار مورد حمایت قرار دهند.
تیم‌ها از روز گذشته به استان خوزستان سفر کرده‌اند و با حضور در خرمشهر و آبادان در حال آماده شدن برای انجام این رقابت حساس هستند.
با توجه به گرمای هوا در استان خوزستان، این دیدار امشب انجام خواهد شد تا هواداران نیز در کنار بازیکنان هر دو تیم در شرایط مناسب دیدار را دنبال کنند.
حال باید دید تجربه اولین دیدار رقابت فینال جام حذفی در این شهرستان چگونه خواهد بود و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ تا به چه حدی از این برنامه ریزی خود نتیجه خواهند گرفت و از آن برای سال‌های آینده جهت بهبود کیفیت کار استفاده خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها