خبرهای داغ:
حوزه مقاومت ام الائمه(س) نشست بصیرتی با موضوع اقتصاد مقاومتی برگزار کرد.
کد خبر: ۸۶۸۵۲۱۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج: حجت الاسلام حسینی مسئول صالحین ناحیه شیروان گفت: مشکل اقتصاد ما این است که نگاه به داخل کمرنگ شده و همه نگاه‌ها به خارج از کشور و واردات است که اگر این نگاه ها اصلاح شود در اقتصاد موفق خواهیم شد.

حجت الاسلام حسینی در ادامه گفت : از 25 سال نام‌گذاری مقام معظم رهبری بر سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی 10 سال آن مرتبط با اقتصاد بوده و نام‌گذاری امسال نیز دلالت بر این دارد که مشکل اساسی ما همچنان اقتصاد است.

حسینی اضافه کرد: نام‌گذاری امسال بی‌ربط با تحریم‌های گذشته و پیش رو نیست، این نام‌گذاری نشان می‌دهد که علی رغم تأکید مقام معظم رهبری مدظله‌العالی بر اقتصاد مقاومتی، آن عنایت ویژه در دولت‌ها وجود نداشته و نیست.

وی گفت: کل مشکل اقتصاد ما این است که نگاه به داخل کمرنگ شده و همه نگاه‌ها به خارج از کشور و واردات است که اگر این نگاه ها اصلاح شود در اقتصاد موفق خواهیم شد.

حجت الاسلامحسینی تنها درمان مشکلات اقتصادی را اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: همه ما در این طرح که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده سهمی داریم و می توانیم با فعالیت هایی هرجند به ظاهر کوچک نقش موثری در رونق اقتصادی کشور داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها