خبرهای داغ:
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی قزوین:

شرکت 11 هزار معلم در آزمون دوره روش‌های فعال یاددهی

آزمون دوره آموزشی روش هاي فعال ياددهي و يادگيري با شرکت بالغ بر 11 هزار نفر از معلمان استان قزوین طی دو مرحله برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۵۲۰۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، خیراله رحمانی معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل استان قزوین اعلام کرد: بالغ بر11هزار نفر از فرهنگيان استان قزوین در دوره روش هاي فعال ياددهي و يادگيري شرکت کردند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت افزود: براساس برنامه سالانه سازمان مدیریت و برنامه ریزی، هر فرهنگی برای توانمند سازی و ارتقاء سطح علمی و آموزشی خود باید 40 ساعت و در سطح مدیران باید 60 ساعت دوره لازم التعلیم را آموزش ببینند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان قزوین خاطر نشان کرد: این آموزش و پرورش استان برای برقراری عدالت آموزشی و ارتقاء سطح علمی معلمان بر اساس سامانه LTMS  دوره هایی را تعریف کرده است و درحال اجرای آن می باشد، دوره ياددهي و يادگيري یکی از آن دوره هایی است که معلمان عزیز و فرهیخته استان استقبال خوبی را از آن داشتند.

رحمانی تصریح کرد: این دوره در 37 پایگاه و 14 منطقه استان با 150 نفر عوامل اجرایی شامل مدرس، مدیر، ناظر، مراقب و کادر خدماتی برگزار گردید، دوره آموزشی روش هاي فعال ياددهي و يادگيري به صورت الکترونیکی برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها