معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: 20 هزارنفر از دوستداران حریم ولایت از استان مرکزی در 14 خرداد ماه سال جاری همزمان با سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل به مرقد مطهر ایشان اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۶۸۵۱۶۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده در نشست خبری اعلام برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: جلسات برنامه‌های سالگر ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در سطح استان مرکزی از یک ماه پیش در ستاد هماهنگی ارتحال حضرت امام خمینی(ره) طربرگزار شد.

وی افزود: دراین جلسات ۵ کمیته تخصصی تشکیل شد که عبارتنداز کمیته های فرهنگی و اطلاع رسانی، پشتیبانی، حمل ونقل، بهداشت ودرمان و کمیته اعزام که مقرر گردید سپاه روح‌الله در کمیته اعزام تمام برنامه‌‌های اعزام کاروانیان را بر عهده گرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: امسال از سطح استان مرکزی 20 هزار نفر در قالب 600 دستگاه وسیله نقلیه به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند و بیش از 70 درصد افراد اعزامی‌ها را جوانان و نوبت اولی‌ها شامل می‌شوند که نشان از عشق به دوستداران حریم ولایت را می‌رساند و امیدواریم همه ما از رهروان آن امام راحل باشیم.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده با اشاره به زمان حرکت کاروان‌ها گفت: هیچ‌گونه مشکلی در اعزام کاروان‌ها وجود ندارد و از روز پنجشنبه اعزام‌ها به فراخور فاصله زمانی شهرستان‌ها تا حرم حضرت امام راحل آغاز خواهد شد.

وی افزود: به همه شهرستان‌ها سهمیه مربوطه ابلاغ و برنامه ریزی‌ها صورت گرفته و علاقه‌مندان برای شرکت در مراسم سالگر ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در حوزه‌ها و نواحی بسیج ثبت نام کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به ازدحام جمعیت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از افراد بیمار، کودکان و سالخوردگان تقاضا داریم که در حرم حضور پیدا نکنند همچنین محل استقرار زائرین استان مرکزی در پارکینگ شماره یک حرم مطهر حضرت امام راحل خواهد بود که خواستاریم زائرین به صورت دسته جمعی و در قالب هیئت‌های سینه زنی به حرم مشرف شوند.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده ادامه داد: 137 پزشک، بهیار و امدادگر از استان مرکزی به مراسم سالگرد ارتحال اعزام خواهند شد و 35 دستگاه آمبولانس آماده خدمت رسانی به زائرین هستند و از زائرین خواستاریم تا دفترچه بیمه همراه داشته باشند.

وی هدف اصلی از حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل را استفاده از برنامه های متنوع مراسم سالگرد به خصوص سخنان ارزشمند امام خامنه‌ای عنوان کرد و افزود: زائرین با گوش دادن به فرامین امام خامنه‌ای توشه یک ساله خود را بهتر درک کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: کارت هایی ویژه زائران صادر شده که در این کارت شماره تلفن مسئول اردویی شهرستان و مسئول ستادگمشدگان شهرستان درج شده است، ما نیز تا آخرین لحظات در مرقد امام راحل حضور داریم پس اگر کسی دچار مشکل شد می‌تواند با شماره‌های درج شده روی کارت تماس بگیرد.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده با اشاره به برنامه‌های جانبی در کاروان زائرین گفت: به منظور آشنایی بیشتر زائرین در زمینه زندگی حضرت امام راحل بسته‌های فرهنگی، بروشور و سی دی در بین زائرین توزیع خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه از استان مرکزی بیشترین اعزام‌ها را شاهد بودیم، از آنجا که استان زادگاه حضرت امام خمینی(ره) است برنامه‌های ویژه‌ای در روز 14 و 15 خردادماه در سطح استان تدارک دیده شده که در اراک و خمین این مراسم باشکوه و وسعت بیشتری برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: ترويج انديشه و تفكر امام خميني(ره) در بين نسل سوم انقلاب مهمترين وظيفه مسئولان است و نقطه عطف انقلاب اسلامی 15 خرداد سال 42 است که جرقه آغاز انقلاب اسلامی شکل گرفت.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده ادامه داد: اندیشه‌های امام راحل در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، دینی و اجتماعی اندیشه‌های بسیار روشن و تابناکی است که بهره‌گیری از این اندیشه‌ها می‌تواند کشور را در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات