خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر فارس در آیین بهره برداری از پروژه فرهنگی و ورزشی سپاه جهرم:
سردار غیب پرور گفت: برکات خدا آن زمان نازل می‌شود که ملت اهل سستی و تنبلی نباشند، تا زمانی که لباس مجاهدان در راه خدا راپوشیده و در رکاب ولایت هستیم، برکت خدا هم نازل می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۵۱۴۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
آیین بهره برداری از پروژه فرهنگی و ورزشی سپاه جهرم با حضور سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد.

سردار غیب پرور در جمع بسیجیان شهرستان جهرم با با بیان اینکه دنیای کنونی آبستن تحولات عظیمی است و کشورمان نیز در کانون این تحولات سرنوشت ساز قرار دارد، گفت: باید نقش خود را به عنوان کسانی که در کانون تحولات جهانی قرار دارند درک کنیم، امروز روز تولد مجدد اسلام است.

وی با اشاره به عنوان شدن ایده " اسلام ناب محمدی " از سوی امام خمینی (ره)، گفت: تولد دوباره اسلام به یُمن پیروزی انقلاب اسلامی ایران اتفاق افتاد.

سردار غیب پرور با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: آنجایی که عدم اطاعت از کفار و استکبار انجام شود، " جهاد کبیر " اتفاق افتاده است و آن زمان که استکبار نااُمید شود و بداند اهل کوتاه آمدن از حق نیستید در جهاد کبیر نیز به پیروزی رسیده‌اید.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) با بیان اینکه تمام عالم اسلام در یک صحنه مبارزه قرار دارد، گفت: برکات خدا آن زمان نازل می‌شوند که ملت اهل سستی و تنبلی نباشند، تا زمانی که لباس مجاهدان در راه خدا  راپوشیده و در رکاب ولایت هستیم، برکات خدا هم نازل می‌شوند.

وی با بیان اینکه وجود انسان‌های فهیم و با بصیرت لازمۀ حضور در عرصه دفاع و مجاهدت، است، گفت: مردم جهرم با تقدیم هزار و دویست شهید در دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) نشان داده اند که لباس اسلام و مجاهدان را به تن کرده و همواره در عرصه  مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی حضور دارند، مردم مومن، روحانیت و مسئولان شهرستان جهرم همواره طلایه‌دار دفاع از انقلاب اسلامی بوده اند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به بهره برداری از  مجتمع فرهنگی و ورزشی امیرالمومنین (علیه السلام) بسیج، گفت: این مجتمع باید مرکز تربیت جوانان با بصیرت در تراز انقلاب اسلامی باشد، بسیج بستر تربیت نسل مومن و انقلابی برای آینده جامعه اسلامی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها