خبرهای داغ:
تحلیل خبرنگار خبرگزاری بسیج:

هولوكاست به معناي پاكسازي قومي در جنگ گفته مي شود

خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین تحلیل می‌کند: واژه هولوكاست به معناي نسل كشي يا پاكسازي قومي در جنگ گفته مي شود و در اتحاديه اروپا و آمريكا چنانچه هلوكاست را منكر شويد به زندانهاي طولاني مدت،مرگ، اخراج از كار و محروم از حق شهروندي مي شويد و اصولا حق نداريد كه در مورد آن حرف بزنيد.
کد خبر: ۸۶۸۵۰۴۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، واژه هولوكاست  به معناي نسل كشي يا پاكسازي قومي در جنگ گفته مي شود،پس از اينكه جنگ جهاني دوم  شكل گرفت،هيتلر  و ارتش نازي  با حمله برق اسا بخش بزرگي از اروپا را گرفت، و بيش از 52ميليون تلفات  و به عبارتي ديگر 75 ميليون تلفات روي دست بشريت گذاشت، لذا به بهانه  نسل كشي يهوديان ،فاتحان جنگ جهاني  متقاعد شدند كه براي جبران خسارت  هلوكاست يهود  توسط  نازيها يك سرزمين براي آنان در نظرگرفت واين بهانه غرامت 4 ميليون يهودي كشته نشده بود. آمار هاي متفاوت در مورد  تعداد كشته شدگان است كه گاها تا يازده ميليون  نفر بر آورد مي شود.

هلوكاست منطقه ممنوع براي  همه!!!!

در اتحاديه اروپا و آمريكا چنانچه  هلوكاست را منكر شويد به زندانهاي طولاني مدت،مرگ، اخراج از كار و محروم از حق شهروندي مي شويد و اصولا حق نداريد كه در مورد آن حرف بزنيد، روژه گارودي انديشمند مسلمان فرانسوي و خالق گفتگوي تمدنها با انكار هلوكاست  بلافاصله به دو تا ده سال زندان محكوم شد و خانه نشيني و محروم از حق اجتماعي پس از زندان نصيبش شد.چرا اجازه تحقيق در مورد اين واقعه تاريخي  و يا ساختگي داده نمي شود؟

 واگر اتفاق هم افتاده باشد چرا ملت فلسطين بايد تاوان آن را بدهند؟

چرا انگلستان،آلمان و فرانسه كه خالق هلوكاست بودند هزينه اين كار غير انساني را نمي پردازند؟

هلوكاست هاي تاريخي را بخوانيم و آيا اين انسانها كه در جنگ جهاني و ساير جنگ ها كشته شدند حق  حيات و امتياز نداشتند؟

هلوكاست ايراني!!!

درجنگ جهاني اول  با اشغال ايران از شمال و جنوب توسط قواي متفقين، انگلستان شروع به خريد و غارت آذوقه در ايران كرد و مردم در تنگناي وحشتناكي قرار گرفتند،غلات در ايران كمياب شد و در مدت شش ماه بيش از 9000000نفر(نه ميليون) بر اثر گرسنگي از بين رفتند كه به قحطي بزرگ معروف شد و  در كتاب هلوكاست ايراني كه در آمريكا به چاپ رسيده است بدان اشاره شده است،آيا مردم ايران حق ندارند در خواست غرامت از گرگان خون آشام نمايند؟ تفاوتي بين  خون 9ميليون ايراني كشته شده با 4 ميليون يهودي كشته نشده وجود دارد؟ از 52ميليون تلفات جنگ جهاني يا 75 ميليون تلفات آن 9ميليون از ايران بي طرف بوده است!!!! در كجاي تاريخ به اين اشاره شده است؟ آنقدر  گمنا م هستند كه حتي در كتاب هاي تاريخ درسي  ما هم به آن اشاره نشده است؟در همان زمان قحطي  وثوق الدوله ها كشور را پيشكش بريتانيا مي كنند و ساز پيروزي هم مي نوازند!!!!

هلوكاست استالينگراد!!!!

با از بين رفتن هسته هاي مقاومت در شوروي جهت سياست تنش زدايي با آلمان، ارتش هيتلر نازي با 330000نيرو و 1500دستگاه تانك و ادوات سنگين به استالينگراد حمله مي كند، مقاومت سر سخت روس ها باعث مي شود ژرمن ها به سختي استالينگراد را اشغال كنند و با پاتك نيروهاي شوروي سابق و  زمين گير شدن اين نيروها در برف بيش از 16000000(16ميليون) نفر تلفات روي دست شوروي مي گذارد و تعداد مفقودين،اسرا، و زخمي ها به همراه كشته شدگان به 26 ميليون نفر مي رسد! در كجاي تاريخ و دنياي غرب و استكبار كه مدام طايفه صهيون را مظلوم نمايي مي كنند نامي از اين كشته شدگان ديده شده است؟ ايا تفاوتي بين كشته شدگان استالينگراد و كشته نشدگان يهود در آلمان دارد؟

هلوكاست در ويتنام!!!

امروز اوباما به ويتنام مي رود و در هانوي نظاره  سرزمين  گاز هاي نارنجي مي شود، سرزميني كه در طي بيست سال جنگ نا برابر  توسط  آمريكا شخم زده شد و بيش از يازده ميليون نفر  از جمعيت اين مردم رشيد را به خاك و خون كشيد، بر سر چه چيز؟ به خاطر حمله به يك كشتي آمريكايي، به خاطر حمله به يك كشتي  خود را مجاب مي دانند كه يازده ميليون تلفات بگيرند، تمام مزارع و جنگل ها را با گاز ديااكسين(نارنجي) بخشكانند و سرطان و نسل  ناقص را برايشان به يادگار بگذارند، اگر اين منطق درست باشد،بابت حمله به هواپيماي مسافربري  ايران چند بار بايد متخاصم را با خاك يكسان كرد؟ 700000 زن بدكاره ويتنام تحت عنوان  شوفر  توسط وان تيو دلال  در خدمت  سربازان امريكايي قرار مي گرفتند كه فرزندان  نا خلف به جا مانده از آنان پدران سياهپوست داشتند برابر آما ركتاب عمله استعمار بيش از بيست هزار نفر بالغ مي شد!!!!!  چه تفاوتي بين يهود كشته نشده ويازده ميليون ويتنامي كشته شده است؟

هلوكاست جنگي و جنايت هيروشيما و ناكازاكي در ژاپن!!!

 چهار ماه پس از  پايان جنگ جهاني ومقاومت ژاپن به عنوان يك قدرت، هري ترومن رييس جمهور آمريكا دست به عمل جنون آميز مي زند و با انفجار دو بمب اتم در هيروشيما و ناكازاكي بيش از 140000 نفر را نابود مي كنند و بسياري از اين افراد تبخير مي شوند و هيچ نشاني از انها باقي نمي ماند، سپس آمريكا به صراحت اعلام مي كند كه ما پشيمان نيستيم و تصميم جناب ترومن را  به جا و به موقع مي دانيم،آيا تفاوتي بين يهود كشته نشده و 140000ژاپني كشته شده وجود دارد؟

هلوكاست ميانمار!!!

دولت ميانمار پس از ديدار يك هيت غربي و اسراييليف و عربستاني ناگهان بيش از 700000 از شهروندان خود را تحت عنوان رومينگا ها كه مسلمان هستند و بيش از چند  صد سال است در آن كشور زندگي مي كنند اخراج مي كنند و  ناگهان با  فاجعه اي جهان را همراه مي كند اما باز هم لبخند مناديان حقوق بشر را به همراه دارد، طبق آمار بيش از 400000نفر از مسلمانان  رومينگايي با قتل عام وحشتناك دولت و ارتش ميانمار و بودايي مواجهه مي شوند و مابقي اخراج و پناهنده و سرگردان مي شوند!!!

آيا تفاوتي بين يهوديان كشته نشده با  400000 ميانماري مسلمان كشته شده وجود دارد؟

هلوكاست سرخ پوستان در آمريكا!!!

پس از كشف قاره آمريكا  دولت هاي اسپانيا و انگليس و پرتقال و فرانسه  با ورود به اين سرزمين  با كشتار وحشتناكي كه انجام دادند چندين قوم و ملت را كه هزاران سال بود در اين قاره زندگي مي كردند نابود ساختند و زنان انان را به بردگي كشيدند و سرزمين هايشان را  غصب كردند، بيش از 6000000 راس بوفالو كه براي امرار معاش سرخپوستان بود در كمتر از يك سال نابود شدند، تنها در يك مورد بيش از 180000كشته از سرخپوستان توسط دولت اسپانيا به وقوع پيوست،ايا تفاوتي بين سرخپوستان كشته شده و يهوديان كشته نشده است؟

 

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها